در ادامه بازی‌های روز دوم هفته دهم لیگ برتر انگلیس، تیم آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان شفیلدیونایتد بود و این بازی با برتری ۵ بر صفر توپچی‌های لندن خاتمه یافت. سه گل نخست میزبان پایتخت‌نشین را ادی انکتیا به ثمر رساند. او در دقایق ۲۸، ۵۰ و ۵۸ دروازه‌ شفیلدیونایتد را باز کرد. چهارمین گل […]

- جشنواره گل آرسنال مقابل شفیلدیونایتد/ توپچی‌ها با هت‌تریک انکتیا صعود کردند

در ادامه بازی‌های روز دوم هفته دهم لیگ برتر انگلیس، تیم آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان شفیلدیونایتد بود و این بازی با برتری ۵ بر صفر توپچی‌های لندن خاتمه یافت.

سه گل نخست میزبان پایتخت‌نشین را ادی انکتیا به ثمر رساند. او در دقایق ۲۸، ۵۰ و ۵۸ دروازه‌ شفیلدیونایتد را باز کرد. چهارمین گل آرسنال را فابیو ویرا در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی زد. در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم تاکهیرو تومیاسو حسن ختام پیروزی توپچی‌ها را رقم زد.

این هفتمین برد فصل آرسنالی بود که هنوز در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تن به شکست نداده است. توپچی‌ها با این نتیجه، ۲۴ امتیازی شدند و اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی ۲۱ امتیاز در رده دوم قرار می‌گیرند. این در شرایطی است که دیگر تیم لندنی، تاتنهام با ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

منبع: خبـر ورزشی