اتفاقات عجیب یک دیدار لیگ برتر فوتبال ایران؛ دو بازیکن نتیجه را تعیین کردند
اتفاقات عجیب یک دیدار لیگ برتر فوتبال ایران؛ دو بازیکن نتیجه را تعیین کردند

تسنیم نوشت: روز دوم از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با رویارویی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان آغاز شد که  این دیدار با تساوی پرگل ۳ – ۳ و تقسیم دو تیم خاتمه یافت. سعید سحرخیزان در دقایق ۲۰ و ۴۷ […]

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار, فوتبال لیگ برتر - اتفاقات عجیب یک دیدار لیگ برتر فوتبال ایران؛ دو بازیکن نتیجه را تعیین کردند

تسنیم نوشت: روز دوم از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با رویارویی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار از ساعت ۱۷:۳۰ عصر امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان آغاز شد که  این دیدار با تساوی پرگل ۳ – ۳ و تقسیم دو تیم خاتمه یافت.

سعید سحرخیزان در دقایق ۲۰ و ۴۷ و روبرتو تورس در دقیقه ۶۹ برای گل‌گهر گلزنی کردند و کریم اسلامی در دقیقه ۲۲ و امین قاسمی‌نژاد در دقایق ۶۶ و ۷۸ زننده سه گل هوادار بودند. شاگردان محمود فکری در این بازی سه بار از حریف‌شان عقب افتاده و هر بار موفق به بازگشت به بازی شدند.

نکته جالب توجه در این بین دبل دو بازیکن در دو تیم بود، سعید سحرخیزان جوان برای گل‌گهر از یک سو و امین قاسمی‌نژاد باتجربه برای هوادار از سوی دیگر. این دو بازیکن البته از کارت‌های زرد داور نیز بی‌نصیب نماندند.

سعاد وفاپیشه داوری این دیدار را برعهده داشت که علیرضا حقیقی، کریم اسلامی و امین قاسمی‌نژاد از هوادار و سعید سحرخیزان، مهدی تیکدری،‌ نوید عاشوری و مهران گلزاری از گل‌گهر را با کارت زرد جریمه کرد.

با نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد گل‌گهر ۹ امتیازی شد و در رده هشتم جدول لیگ برتر باقی ماند. هوادار نیز شش امتیازی شد و در رده یازدهم جدول ایستاد.

در دیگر دیدار از ساعت ۱۸ عصر امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های پیکان و مس رفسنجان در ورزشگاه پاس قوامین تهران پیگیری شد که در پایان این دیدار نارنجی‌پوشان با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند.

تک گل پیروزی‌بخش مس رفسنجان را در این دیدار لوسیانو پریرا در دقیقه ۵۸ وارد دروازه پیکان کرد. با این گل سه امتیازی ارزشمند در حساب شاگردان ساکت الهامی ثبت شد تا این تیم با ۱۱ امتیاز به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کند. پیکان شش امتیازی نیز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد.

قضاوت این مسابقه برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود که به مهرداد بایرامی و منصور باقری از پیکان و حامد لک از مس رفسنجان کارت زرد نشان داد.

منبع: اطلاعات انلاین