مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان| طلاى بخش مردان و نقره بانوان به ایران رسید
مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان| طلاى بخش مردان و نقره بانوان به ایران رسید

نمایندگان کشورمان در روز نخست مسابقات فیتنس چلنج قهرمانى جهان به مدال طلا و نقره بخش مردان و مدال نقره بخش بانوان دست پیدا کردند.

به گزارش زیرنویس، مسابقات قهرمانى جهان از امروز در شهر بیشکک کشور قرقیزستان با حضور ورزشکاران کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد. در روز نخست رقابت هاى بخش انفرادى رده گلد برگزار شد که طى آن در بخش مردان کسرى خسروى موفق شد با ٢٩٧ امتیاز بالاتر از رقباى خود ایستاده و عنوان قهرمانى جهان را به دست آورد. همچنین عرفان قزلى دیگر نماینده ایران با اختلاف میلیمترى و با کسب ٢٩۶ امتیاز به مقام نایب قهرمانى این مسابقات رسید، در این رقابت مارتین فوریس از اسلواکی با کسب ٢٩١ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در بخش بانوان پرتو اسعدى از ایران بهترین عملکرد را داشت و توانست در اولین حضور بانوان ایرانى در مسابقات جهانى فیتنس چلنج عنوان نایب قهرمانى و مدال نقره جهان را از آن خود کند، در بخش بانوان “استلیانى کریستوفورف” از یونان به مقام قهرمانى رسید و “النا ماساریکوا” از اسلواکی در جایگاه سوم قرار گرفت.

٣٢ ورزشکار در بخش آقایان و ١١ ورزشکار در بخش بانوان بزرگسالان و ۸ ورزشکار در بخش جوانان در این رقابت ها شرکت کرده بودند که ورزشکاران کشورمان توانستند عناوین زیر را از آن خود کنند:

*بخش مردان – بزرگسالان: 

کسرى خسروى – مقام اول

عرفان قزلى – مقام دوم

انصار مردانه – مقام هشتم

امیر پروین – مقام دهم

على طالش حسینى – مقام شانزدهم

*بخش بانوان:

پرتو اسعدى – مقام دوم

حنانه غفارى – مقام هفتم

آرمیتا ملارفیعى – مقام نهم

پایان پیام/

 

 

 

منبع: فارس