ناپدید شدن مرموز پسر جویای کار، کارآگاهان پلیس را به یک‌قدمی باند تایسون سرشاخه یک شرکت هرمی رساند.

به گزارش زیرنویس، اواخر مهرامسال زوج میانسالی با مراجعه به پلیس از ربوده شدن پسر ۲۰ ساله‌شان خبر دادند. پدرفرشاد، پسر گمشده درتحقیقات گفت: پسرم مدت‌ها در جست وجوی کار بود. تااینکه با شخصی آشنا شد و به او پیشنهاد کار دادند. یک روز هم قرار شد برای صحبت درباره کار به ملاقات همان فرد برود اما وقتی از خانه خارج شد دیگربرنگشت.

چند روز بعد هم با ما تماس گرفت و گفت که درمرز ترکیه است. دیگر از او خبری نداشتیم تا اینکه چند روز بعد مرد ناشناسی تماس گرفت و مدعی شد پسرمان گروگان آنهاست و ۱۷۰ میلیون تومان برای آزادی او می‌خواهد.

به‌دنبال این شکایت تحقیقات به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد تماس از تلفن همراه پسری به نام رحمان گرفته شده است.

بدین ترتیب رحمان بازداشت شد و در تحقیقات گفت: در جست وجوی کار بودم که با مردی معروف به تایسون آشنا شدم. تایسون رئیس شبکه هرمی بود که کارهای مختلف از قبیل خرید و فروش کالا، دلار و ارز دیجیتال انجام می‌داد.

او ادامه داد: تایسون به بهانه کار مرا به خانه‌اش دعوت کرد، اما به محض ورود به خانه او اعضای باندش مرا گروگان گرفتند. آنها شرط آزادی‌ام را پرداخت بیش از صدمیلیون تومان اعلام کردند و اینکه بتوانم برای‌شان زیر شاخه جذب کنم. با کمک خانواده‌ام مبلغی که می‌خواستند را فراهم کردم. از طرفی شروع به جذب زیر شاخه کردم. من پسر شما را آنجا ندیده‌ام، اما احتمال می‌دهم که او نیز در دام نوچه‌های تایسون گرفتار شده باشد و او را مجبور به عضوگیری کرده باشند.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور شناسایی تایسون و مشخص شدن سرنوشت پسر جوان را صادر کرد.

منبع خبر: رکنـا