مدیرعامل نفت آبادان: سم‌پاش‌های مدعی فشار می‌آورند اما به ویسی اجازه جدایی نمی‌دهیم
مدیرعامل نفت آبادان: سم‌پاش‌های مدعی فشار می‌آورند اما به ویسی اجازه جدایی نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هواداران فریب افرادی که مدعی هستند و سم‌پاشی می‌کنند را نخورند.

محمد حسین رحمانی  ، درمورد اظهارات شب گذشته عبدالله ویسی پس از بازی با استقلال خوزستان که شائبه‌هایی را درمورد استعفای وی از سرمربیگری صنعت نفت آبادان و جدایی از این تیم مطرح کرده است، اظهار داشت: تا الان استعفایی از ویسی ندیده‌ام. باید با او صحبت کنیم و قطعا خیلی از شرایط را بررسی خواهیم کرد. حتی اگر ویسی استعفا هم بدهد، آن را قبول نمی‌کنیم و باید به کارش ادامه بدهد. استعفا دادن یک بحث تک نفره نیست و باید هیات مدیره درموردش تصمیم‌گیری کند. اعضای هیات مدیره جمعی ویسی را انتخاب کرده‌اند و الان نیز جمعی از او حمایت می‌کنند.

وی افزود: شاید فشارهای زیادی روی ویسی به این دلیل که از ابتدای فصل به مرخصی نرفته و در تمام مدت تمرینات پیش فصل، بستن تیم و طول فصل در کنار ما بوده، وجود دارد. صحبت‌های شب گذشته‌اش نیز به دلیل خستگی بوده اما همچنان در کنارش می‌مانیم. تا این لحظه هم هیچ صحبتی درخصوص جدایی یا استعفا با ما نکرده و فقط صحبت‌های شب گذشته‌اش را در رسانه‌ها خواندم‌. هرچند پس از بازی با استقلال خوزستان هم با یکدیگر بودیم و صحبت خاصی مطرح نشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت درواکنش به این موضوع که ظاهرا ویسی از خط دادن برخی افراد علیه خودش دلخور است، گفت: وقتی نتیجه‌ای حاصل نشود خیلی‌ها دلخور می‌شوند و انتقاد می‌کنند. فوتبال حافظه کوتاه مدت دارد. ویسی مربی بزرگی است و خودش مثل ما می‌داند حافظه هواداران بلند مدت نیست. قطعا این حرف‌ها را نمی‌پذیریم و اجازه نمی‌دهیم به ویسی فشار زیادی وارد بشود. او کمک زیادی به ماندگاری ما در لیگ برتر کرده است. نقش اصلی را در این مورد داشته و نباید به این شکل مورد هجمه قرار بگیرد. طبیعی است وقتی علیه ویسی شعار بدهند، ما هم ناراحت می‌شویم اما در کنارش هستیم.

وی افزود: کار را با هم شروع کرده‌ایم و در ادامه نیز با هم خواهیم بود. تا این لحظه ویسی صحبت رسمی درمورد رفتنش نکرده است. فشارها و مشکلات کاری روی او زیاد شده زیرا همیشه دوست دارد مردم را خوشحال کند. طبیعی است نتایج بر وفق مراد ما نبوده اما اگر میانگین را در نظر بگیریم با ادامه همین روند در پایان فصل ۳۰ امتیازی هستیم و تیمی که در لیگ برتر به این امتیاز برسد، سقوط نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تصریح کرد: تحرکات همیشه در فوتبال وجود دارد و قطعا بیشتر می‌شود. برخی افراد خیلی مدعی هستند و از ابتدای فصل آمده و گفته‌اند ۵۰ یا ۱۰۰ میلیارد به باشگاه می‌دهیم‌. سوابق کاری این افراد در همه تیم‌ها موجود است و امسال هم به آبادان آمدند. ما هم گفتیم اگر می‌توانید پولی تزریق کنید، تشریف بیاورید و ما هم در کنارتان هستیم‌. گفتم اگر می‌توانید چنین مبلغی بیاورید، من به هیات مدیره بازمی‌گردم و شما به عنوان مدیرعامل کار کنید. قرار بود طرح بدهند اما یک طرح هم نیاورده‌اند.  با حرف‌‌هایشان فقط فضا را ملتهب می‌کنند.

رحمانی ادامه داد: هوادار هم وقتی ببیند تیمش در شرایطی قرار دارد که ممکن است شرایط سال گذشته برایش تکرار شود، ناراحت می‌شود و واکنش نشان می‌دهد. برد تیم حق طبیعی هوادار است اما افرادی که در این شرایط دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند، دوست ندارند هیچ وقت آرامش این مجموعه بزرگ را ببینند‌. هواداران ما هم باید بدانند حتی اگر چنین افرادی وارد باشگاه شوند، قطعا عملکرد خوبی نخواهند داشت زیرا عملکردشان در مجموعه‌های قبلی مشخص است. فقط با وعده‌های الکی ذهن طرفدار آبادانی را مشوش می‌کنند. تا این لحظه از افراد بخش خصوصی یک نفر هم هزار تومان به صنعت نفت نیاورده است چه برسد به ۵۰ یا ۱۰۰ میلیارد.

وی اضافه کرد: مردم به هیچ وجه فریب نخورده و به این حرف‌ها توجه نکنند‌. این آدم‌ها وقتی می‌بینند فضا برای سم‌پاشی‌شان در فضای مجازی مستعد است، این کار را شروع کرده و بهره‌وری خودشان را دارند اما سم‌پاشی انها به مدیریت و کادرفنی را تحت فشار کاذب قرار می‌دهد. نمی‌خواهیم از عملکرد فعلی صنعت نفت دفاع کنیم اما نتایج فعلی با داشته‌های صنعت نفت همخوانی دارد.

مدیرعامل نفت آبادان تصریح کرد: قرار نبود ما صدرنشین یا بالای جدول باشیم. طبق آمار و ارقام هزینه کرد‌ها چهاردهمین تیم لیگ برتر هستیم‌. هرچه هزینه کنید، همان مقدار هم برداشت می‌کنید.  اگر ۵ دوره گذشته لیگ برتر را در نظر بگیرید هر سال یکی از ۳ تیمی که بیشترین هزینه را داشته، قهرمان شده است.  هرچه در بازار نقل و انتقالات پول نقد بیشتری داشته باشید، بهتر خرید می‌کنید در غیر این صورت باید منتظر بمانید از منابع مختلف به حساب باشگاه پول واریز شود.

منبع: فارس