امباپه یا هالند؛ کدام یک به درد رئال می‌خورد؟
امباپه یا هالند؛ کدام یک به درد رئال می‌خورد؟

به گزارش زیرنویس، طبق گزارش رسانه های اسپانیا باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۲۴ قصد دارد یکی از دو ابرستاره کنونی فوتبال یعنی کیلیان امباپه فرانسوی یا ارلینگ هالند نروژی را به خدمت بگیرد. پردراگ میاتوویچ مهاجم سابق رئال مادرید در این زمینه نظر خود را اعلام کرد و به فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی […]

به گزارش زیرنویس، طبق گزارش رسانه های اسپانیا باشگاه رئال مادرید در سال ۲۰۲۴ قصد دارد یکی از دو ابرستاره کنونی فوتبال یعنی کیلیان امباپه فرانسوی یا ارلینگ هالند نروژی را به خدمت بگیرد.

پردراگ میاتوویچ مهاجم سابق رئال مادرید در این زمینه نظر خود را اعلام کرد و به فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی توصیه لازم را انجام داد.

هالند و امباپه مشهورترین فوتبالیست های کنونی جهان به شمار می آیند که کارشناسان این دو بازیکن رذا جانشین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می دانند.

میاتوویچ در مصاحبه خود، گفت: هالند پدیده فوتبال بزرگی است و گلزن قهاری به شمار می آید. اما ستاره نروژی به هیچ وجه تاثیر و کاریزمای امباپه را ندارد.

وی افزود: اگر مجبور باشم یکی از آنها را انتخاب کنم بدون شک امباپه را انتخاب می کنم و هرچقدر پول لازم باشد برای شکارش هزینه می کنم.

پایان پیام/





منبع: فارس