تیم فوتبال پرسپولیس بیستمین بازی خود در سال ۱۴۰۲ را امروز یکشنبه مقابل ملوان بندر انزلی برگزار می‌کند. سرخپوشان پایتخت ۱۷ بازی قبلی خود در سال جاری را با پیروزی پست سر گذاشتند و تنها یک دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان را مساوی کرده و در بازی با النصر عربستان نیز تن به شکست دادند. […]

- هشدار یحیی به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با ملوان

تیم فوتبال پرسپولیس بیستمین بازی خود در سال ۱۴۰۲ را امروز یکشنبه مقابل ملوان بندر انزلی برگزار می‌کند.

سرخپوشان پایتخت ۱۷ بازی قبلی خود در سال جاری را با پیروزی پست سر گذاشتند و تنها یک دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان را مساوی کرده و در بازی با النصر عربستان نیز تن به شکست دادند.

این آماری فوق العاده برای یحیی گل محمدی است که توانست با پرسپولیس به سه‌گانه قهرمانی فصل گذشته فوتبال ایران برسد و در فصل جاری این رقابت‌ها نیز یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ برتر باشد.

با این حال یحیی گل محمدی در جلسه اخیر خود با بازیکنان تیم از آنها خواست بدون توجه به آمار و ارقام راهی انزلی شده و تمرکز خود را صرفا برای سه امتیاز بازی با ملوان بگذارند. سرمربی سرخپوشان پایتخت که این روزها نسبت به رفتار باشگاه علیه بازیکنان گلایه دارد علاقه‌ای به توجه آنها به رکورد ویژه ای که در جایگاه سرمربیگری این تیم منحصر بفرد است هم ندارد تا نشان دهد خواسته‌هایش فراتر از چنین توجهاتی است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی ساعت ۱۶ یکشنبه هفته جاری در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبـر ورزشی