ماجرای عجیب یک استقلالی؛ از ادعای حضور تا اروپا تا خانه‌نشینی!
ماجرای عجیب یک استقلالی؛ از ادعای حضور تا اروپا تا خانه‌نشینی!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، عارف غلامی طی ماههای اخیر نامی بوده که درباره اش اخبار مختلف و ضد و نقیضی به گوش رسیده است و حالا در بلاتکلیف ترین حالت ممکن بسر می برد. این مدافع که با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال از این تیم کنار گذاشته و ابتدا اعلام شد […]

- ماجرای عجیب یک استقلالی؛ از ادعای حضور تا اروپا تا خانه‌نشینی!

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، عارف غلامی طی ماههای اخیر نامی بوده که درباره اش اخبار مختلف و ضد و نقیضی به گوش رسیده است و حالا در بلاتکلیف ترین حالت ممکن بسر می برد.

این مدافع که با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال از این تیم کنار گذاشته و ابتدا اعلام شد برای ادامه فوتبال در این تیم با موانع غیرفوتبالی روبرو است، بعدها مدعی شد که از یک تیم اروپایی پیشنهاد دارد.

این بازیکن در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی با چند استوری به شایعات دامن زد و از داشتن پیشنهاد خارجی خبر داد و حتی برخی رسانه ها با آب و تاب فراوان این ادعای وی را تائید کردند. حالا با گذشت نزدیک به سه ماه از آن ادعاها، کسی از عارف غلامی خبر ندارد و از تیم جدید داخلی و یا خارجی مورد ادعای وی نیز حرفی به گوش نمی رسد.

نکته عجیب تر اینکه هفته گذشته برخی رسانه ها مدعی شدند که وی قصد حضور در پرسپولیس را دارد و ریشه این خبر اقدام جنجالی عارف یعنی فالو کردن صفحه مدرسه بال پرسپولیس بود. این خبر عجیب و غیرواقعی بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع کلیدی سرخ ها به سر زبان ها افتاد و سپس اعلام شد که گل محمدی مخالفت کرده است.

با تمام این اخبار پراکنده باید منتظر ماند و دید پلن بعدی این بازیکن چه خواهد بود؛ بازیکنی که برای پیدا کردن تیم و حضور در نه فوتبال به هر دری می زند.

منبع: اطلاعات انلاین