برنامه‌های متنوع آژانس بین‌المللی تست برای مبارزه با دوپینگ در المپیک
برنامه‌های متنوع آژانس بین‌المللی تست برای مبارزه با دوپینگ در المپیک

به گزارش زیرنویس، آژانس بین‌المللی تست (ITA) برنامه جهانی ضد دوپینگ خود را قبل از المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس راه‌اندازی کرده است. این برنامه‌ها شامل سطوح جدیدی از آزمایش‌های هدفمند بر اساس داده‌های المپیک توکیو خواهد بود. از آنجایی که آژانس بین‌المللی تست به نمایندگی از کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، در حال حاضر مسئول […]

به گزارش زیرنویس، آژانس بین‌المللی تست (ITA) برنامه جهانی ضد دوپینگ خود را قبل از المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس راه‌اندازی کرده است. این برنامه‌ها شامل سطوح جدیدی از آزمایش‌های هدفمند بر اساس داده‌های المپیک توکیو خواهد بود.

از آنجایی که آژانس بین‌المللی تست به نمایندگی از کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، در حال حاضر مسئول ارائه مستقل برنامه‌های ضد دوپینگ بیش از ۸۰ درصد از فدراسیون‌های جهانی است، مستقیماً بر اجرای بخش بزرگی از مبارزه با دوپینگ نظارت خواهد کرد. 

۳ ماه قبل از شروع المپیک، ITA و IOC صلاحیت ورزشکاران حاضر در بازی‌های المپیک پاریس را تضمین خواهند کرد. ITA همچنین فعالیت‌های آزمایشی خود را برای همه کشورها هدایت خواهد کرد. یک گروه تخصصی پیش از بازی‌ها برای حمایت تعیین شده است‌.

- برنامه‌های متنوع آژانس بین‌المللی تست برای مبارزه با دوپینگ در المپیک

این گروه متشکل از نمایندگان فدراسیون‌های جهانی، ورزشکاران و ماموران مبارزه با دوپینگ خواهد بود. از آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ نیز برای نظارت و کنترل بیشتر دعوت شده تا در این کارگروه حضور داشته باشد. 

پایان پیام/





منبع: فارس