به گزارش زیرنویس، سردار حسین حسن‌پور قمار را از نظر فردی و اجتماعی عملی قبیح و یک ناهنجاری عنوان کرد و اظهار داشت: جلوگیری از قمار نیاز به اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌های آن دارد. وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر دایر کردن مکان قماربازی و سلب […]

به گزارش زیرنویس، سردار حسین حسن‌پور قمار را از نظر فردی و اجتماعی عملی قبیح و یک ناهنجاری عنوان کرد و اظهار داشت: جلوگیری از قمار نیاز به اقدامات فرهنگی و آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌های آن دارد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر دایر کردن مکان قماربازی و سلب آسایش همسایگان توسط فردی در منطقه لیلاکوه شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف بیش از ۱۳۷ میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه کارت‌خوان، ۱۳ دست آلات قمار در بازرسی از این مکان خبر داد و افزود: مکان مورد نظر پلمپ و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار حسن‌پور در پایان با بیان اینکه قمار باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا