به گزارش زیرنویس ازآذربایجان‌غربی؛یدالله سلطانی   با اشاره به اجرای ۷۵۵ متر شبکه آبرسانی در مناطق مختلف شهر خوی گفت: در راستای تسهیل آبرسانی و خدمت به مردم این شهر اصلاح بخشی از شبکه آبرسانی در دستور کار قرار گرفت. وی با بیان اینکه بر همین اساس اصلاح شبکه آبرسانی در پشت خانه های سازمانی […]

به گزارش زیرنویس ازآذربایجان‌غربی؛یدالله سلطانی   با اشاره به اجرای ۷۵۵ متر شبکه آبرسانی در مناطق مختلف شهر خوی گفت: در راستای تسهیل آبرسانی و خدمت به مردم این شهر اصلاح بخشی از شبکه آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر همین اساس اصلاح شبکه آبرسانی در پشت خانه های سازمانی دخانیات کوچه های صادقی وتندیس عملیاتی شد، عنوان کرد: این اقدام در راستای رفع افت فشار و با توجه به تغییر زون و لزوم تغییراتی که در آبگیری مناطق مختلف احساس می شد به انجام رسید.

سلطانی با بیان اینکه در این پروژه لوله های پلی اتیلن به قطر ۱۱۰ و ۷۵ میلی متر به کارگیری شد، عنوان کرد: اعتبار این پروژه از محل منابع جاری شرکت تامین  شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی بیان کرد: همچنین مشکل جدی ساکنین مناطق مذکور با اصلاح شبکه و افزایش قطر لوله های به کار گرفته شده در این محل به طور کامل مرتفع شد.

کریم معجنی/آذربایجان‌غربی 

منبع خبر: رکنـا