به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر، تیم پرسپولیس در انزلی میهمان ملوان بود که این بازی در پایان تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. ملوان در این بازی نسبتا موقعیت‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشت اما تلاش هر دو تیم در نهایت […]

- توقف پرسپولیس مقابل سپاهان در شب فرصت سوزی شاگردان تارتار

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر، تیم پرسپولیس در انزلی میهمان ملوان بود که این بازی در پایان تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ملوان در این بازی نسبتا موقعیت‌های بیشتری نسبت به پرسپولیس داشت اما تلاش هر دو تیم در نهایت به ثمر ننشست. با این نتیجه پرسپولیس ۱۶ امتیازی شد تا استقلال با ۱۸ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

داور: سید وحید کاظمی

کمک داوران: محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان

کارت زرد: سهیل فداکار، بهنام قاضی پور و آرمان اکوان از ملوان

کارت قرمز: –

گل: –

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری،‌ حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی (ابوذر صفرزاده)، رضا جعفری (مسعود زائر کاظمینی) و سهیل فداکار (محمدرضا سلیمانی)

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، علی نعمتی، سروش رفیعی (مهدی ترابی)، دانیال اسماعیلی‌ فر، مسعود ریگی، محمد عمری (نبیل باهویی)، شهاب زاهدی (میلاد سورگی) و سعید صادقی (امید عالیشاه)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا