نورمحمدی: ملوان موقعیت بیشتر داشت اما مساوی عادلانه بود
نورمحمدی: ملوان موقعیت بیشتر داشت اما مساوی عادلانه بود

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل ملوان و اینکه این نتیجه از نظر شما  عادلانه بود یا نه، اظهار داشت: به نظر من نتیجه عادلانه بود هرچند که ملوان چندین موقعیت خوب داشت. آنها تیم جوانی هستند که مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند و به نظر من کسب نتیجه […]

رضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل ملوان و اینکه این نتیجه از نظر شما  عادلانه بود یا نه، اظهار داشت: به نظر من نتیجه عادلانه بود هرچند که ملوان چندین موقعیت خوب داشت. آنها تیم جوانی هستند که مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادند و به نظر من کسب نتیجه مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

وی ادامه داد: البته ملوان در این بازی نسبت به پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری داشت و از طرف دیگر به پرسپولیس موقعیتی هم ندادند. شاید این اولین بازی پرسپولیس بود که پرسپولیس موقعیت ۸۰ درصدی هم نداشت و این به خاطر عملکرد بازیکنان ملوان بود که خیلی خوب این تیم را بسته بودند. ملوان در این بازی با برنامه‌تر بازی کرد هرچند که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس انگیزه بیشتری دارند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه زمین بازی چقدر روی نتیجه به دست آمده تأثیرگذار بود، تصریح کرد: من روی زمین ملوان سال‌ها بازی کرده‌ام و این زمین همیشه لغزندگی دارد اما شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. نمی‌شود که گفت این مساوی به خاطر شرایط زمین به دست آمد هرچند که پرسپولیس  در دقایقی برای بردن کاملاً احساسی بازی کرد.

نورمحمدی در پاسخ به این سؤال که ۲ امتیازی که پرسپولیس در این بازی از دست داد کار این تیم را در ادامه لیگ سخت نمی‌کند، عنوان کرد: این امتیازات قابل جبران است چرا که هنوز اتفاقی رخ نداده و بازی‌های زیادی هم تا پایان لیگ باقی مانده است. تیم‌های دیگر هم امتیاز از دست می‌دهند. همین تیم‌ها مقابل مدعیان قد علم می‌کنند و نمی‌شود از حالا با یک مساوی اعلام کرد که کار سخت شده است.

وی در خصوص تعویض‌های یحیی گل‌محمدی در بازی دیروز مقابل ملوان گفت: هیچکس به عنوان یحیی گل‌محمدی نسبت به بازیکنانش شناخت ندارد. او قطعاً دوست دارد تیمش برنده شود و شاید مشکلی وجود داشته که آن تعویض‌ها را انجام داد. شاید سروش رفیعی یا شهاب زاهدی در زمین انزلی کارایی نداشتند و گل‌محمدی به همین دلیل آنها را تعویض کرد اما شما این را هم در نظر بگیرید که بازیکنانی مثل ترابی یا عالیشاه به زمین آمدند که همه آنها بازیکنان قابلی هستند. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی ترابی دچار افت فوتبالی شده است، عنوان کرد: به هر حال هر بازیکنی دوران افت دارد اما ترابی بعد از مصدومیتی که به آن دچار شده هنوز نتوانسته به شرایط ایده‌آل برسد هرچند که انتظارات از او زیاد است و خودش هم این مسئله را می‌داند. این را هم در نظر بگیرید که وقتی ترابی به زمین آمد فشار پرسپولیس روی دروازه ملوان بیشتر شد و فکر می‌کنم این بازیکن تا یکی دو بازی دیگر به شرایط ایده‌آل برسد.

نورمحمدی در مورد موضوع تغذیه بازیکنان که در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده است، گفت: امیدوارم این مسائل شایعه باشد اما اگر این موضوع صحت داشته باشد باید آن را فاجعه دانست. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس همگی افراد قابل احترامی هستند و شاید برای اولین بار باشد که چنین اتفاقی رخ بدهد. خود من ۷ سال در پرسپولیس بازی کردم و از این اتفاقات در تیم رخ نمی‌داد. بازیکنان پرسپولیس همگی ملی‌پوش هستند و شخصیت بالایی دارند که باید به آن احترام گذاشت.

کاپیتان پرسپولیس در دهه ۹۰ در خصوص اینکه در دورانی که او بازی می کرد آیا چنین اتفاقاتی رخ می‌داد یا نه، عنوان کرد: در زمان ما مشکلاتی مثل دیر و زود شدن مطالبات وجود داشت اما همیشه از نظر تغذیه یا هتل شرایط ما ایده‌آل بود. موضوع غذا یک بحث پیش و پا افتاده است و پرسپولیس باید همیشه بهترین‌ها را داشته باشد. 

پایان پیام/





منبع: فارس