هدف گل‌محمدی از حمله به مدیر استقلال چه بود؟/ نیاز مبرم تیم صدرنشین لیگ؛ مدیریت زمان
هدف گل‌محمدی از حمله به مدیر استقلال چه بود؟/ نیاز مبرم تیم صدرنشین لیگ؛ مدیریت زمان

شاگردان جواد نکونام در حالی در صدر جدول باقی ماندند که پرسپولیس در انزلی متوقف شد و گل محمدی بلافاصله علیه یکی از مدیران باشگاه صدرنشین موضع گرفت. موضعگیری که افشین پیروانی هم به نوعی دیگر آن را تکمیل کرد.

 

به گزارش زیرنویس، نگاهی به شرایط فعلی استقلال و اینکه باشگاه برای وارد کردن یک بازیکن به لیست نفراتش مجبور شد به دست و پای بازیکنان بیفتد تا آنها از قراردادشان چشم پوشی کنند همچون یک زنگ خطر برای فصل نقل و انتقالات سال آینده است.

تیم استقلال که حالا با اضافه کردن گوستاو بلانکو آرژانتینی به جمع نفراتش شرایط بهتری را برای خود متصور است نباید از اتفاقات مهم در آینده نزدیک غافل شود. آینده نزدیک منظور هفته آینده نیست اما به قدری زمان تا پایان فصل به سرعت می‌گذرد که قطعاً اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال با یک چشم برهم زدن به روزهای نقل و انتقالاتی پایان فصل می‌رسند.

با این تفاسیر علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال باید از حالا با یک برنامه‌ریزی مطلوب به فکر سقف قرارداد فصل آینده و قرارداد بازیکنان تیمشان باشند. آنچنان که سراغ داشتیم باشگاه‌هایی همچون سپاهان، تراکتور، گل گهر سیرجان و پرسپولیس از اواسط فروردین ماه سال جاری برای مذاکره با بازیکنان مورد نظرشان جهت حضور در فصل بیست و سوم لیگ برتر اقداماتشان را استارت زدند. این زمان درست همان روزهایی بود که مدیریت باشگاه استقلال به شدت درگیر پرداخت بدهی استراماچونی، گرفتن وام از بانک و صاف کردن تصفیه مالی با لیاندرو پادوانی و احمد موسوی بود. روزهایی که همه در حال مذاکره و رایزنی با ستاره‌های مورد نظرشان برای ورود به فصل بعد بودند، استقلال درگیر حذف نشدن از آسیا و چانه زنی با ریکاردو ساپینتو بود.

به یاد داریم مدیر برنامه‌های ساپینتو تا چه اندازه برایش اضافه حقوق درخواست کرده بود طوری که مدیریت باشگاه استقلال نتوانست زیر بار آن برود. بنابراین دیگر تیم‌ها بازیکنان شاخص و بهتر لیگ برتری را جذب کردند تا استقلال در فصل نقل و انتقالات فقط مهرداد محمدی را صید کند.

با نگاهی به گذشته و شرایط فعلی استقلال، علی خطیر باید از همین حالا برای تک تک روزهای اول دوم تا آخر اردیبهشت ماه سال آینده که لیگ برتر رو به پایان است برنامه مدون و هماهنگ داشته باشد تا قرارداد بازیکنان مورد نظر کادر فنی استقلال یکی بعد از دیگری (در محدوده سقف قرارداد کلی باشگاه برای رعایت هزینه‌های فصل بعد) بسته شود.

حالا که استقلال توانسته با نتایج هفته هشتم در صدرجدول باقی بماند کادر مدیریتی استقلال باید بی توجه به حملات سرمربی پرسپولیس به خانی و مسایلی از این دست تمرکز خود را روی اتفاقات امروز و در نهایت فردای تیم گذاشته و با مدیریت زمان بدون لغزش رو به جلو حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: طعنه گل‌محمدی به ادعای استقلالی‌ها؛ چنین چیزی امکان دارد؟

منبع: خبـر ورزشی