جواد موگویی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام درباره لوکیشن عجیب برنامه به افق فلسطین افشاگری کرد!

 

افشاگری درباره لوکیشن برنامه جنجالی شبکه افق

جواد موگویی فعال رسانه و مستندساز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها شبکه افق ناپرهیزی کرده و جز جماعت «پایداری-جلیلی» پای بقیه جناح‌ها را هم به آنتن بازکرده؛ از لاریجانی و ابطحی گرفته تا علایی و آذری‌جهرمی و قوچانی.

خرق عادت است از افقی که نهایتا در «جهان‌آرا» گفتگو می‌کند با سعید قاسمی!زنگ زدم به مهدی عرفاتی سردبیر برنامه. من‌باب خسته‌نباشی.گفت یه سر بیا شبکه.نگهبان گفت تشریف ببرید پارکینگ منفی۲! دیدم بچه‌های «سازمان اوج» کیپ‌تاکیپ نشستند. ۵۰-۶۰نفر. از شهیدی‌فر و افشار و صدری‌نیا گرفته تا خود رییس‌ اوج.

افشاگری درباره لوکیشن برنامه جنجالی شبکه افق

پارکینگ منفی۲ را تجهیز کردند که برنامه‌ ببرند روی آنتن.

مبل‌ها رو هم از اوج بار زده بودند! شبکه افق با آن عمارت چند طبقه، پارکینگش را داده به اوج برای برنامه‌سازی در معرکه جنگی که همه دنیا خیره آنند! آن هم در منفی۲ که نفس بالا نمی‌آید! حالا مقایسه کنید با الجزیره و بی‌بی‌سی!

گفتم تیپ این برنامه به جماعت «پایداری-جلیلی» نمی‌خورد! نگو پای اوج در میان است. وگرنه باید می‌نشستیم پای جهان‌آرا! و اینکه «شما برجام را خوانده‌اید؟!»

القصه! در پارکینگ منفی۲ هم می‌شود اعتبار برگرداند به رسانه ملی. فقط باید از تنگ‌نظری دست شست و نگاه فراجناحی، ملی داشت و صبوری خرج داد.

شعار «تحول تحول» هم نمی‌خواهد! فقط باید شروع کرد، حتی از پارکینگ منفی۲!

خبرآنلاین

+