سود هنگفت در جیب برندگان توپ طلا
سود هنگفت در جیب برندگان توپ طلا

به گزارش زیرنویس، مراسم اهدای توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ امشب در پاریس برگزار می‌شود. توپ طلا یک جایزه سمبلیک است و هرگز از سوی فرانس فوتبال به برنده، جایزه مالی تعلق نمی‌گیرد. طبق گزارش آس، جایزه توپ طلا حدود ۳۰۰۰ یورو ارزش دارد و وزن آن کمی بیش از ۷ کیلوگرم […]

به گزارش زیرنویس، مراسم اهدای توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۳ امشب در پاریس برگزار می‌شود. توپ طلا یک جایزه سمبلیک است و هرگز از سوی فرانس فوتبال به برنده، جایزه مالی تعلق نمی‌گیرد. طبق گزارش آس، جایزه توپ طلا حدود ۳۰۰۰ یورو ارزش دارد و وزن آن کمی بیش از ۷ کیلوگرم است.

با این حال بسیاری از بازیکنان در قرارداد خود بندهایی دارند که به آنها امکان می‌دهد در صورت دستیابی به توپ طلا، مبلغ هنگفتی به جیب بزنند. خبرگزاری اسپانیایی El Confidencial مدعی شد که لوکا مودریچ ستاره مادرید زمانی که توپ طلا را در سال ۲۰۱۸ دریافت کرد ۸۰۰ هزار یورو از نایکی اسپانسر خود دریافت کرد.

مجله اشپیگل آلمان هم گزارش داد که کریستیانو رونالدو برای دریافت این جایزه ۴ میلیون یورو گرفته است. بر اساس گزارش نشریه اسپانیایی Defensa Central، بنزما برنده سال گذشته یک بند جایزه توپ طلا در قرارداد خود به ارزش ۲ میلیون یورو داشت.

پایان پیام/





منبع: فارس