فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با انتشار بیانیه‌ای حکم انضباطی لوئیس روبیالس رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را اعلام کرد. بر اساس این حکم، روبیالس که نزدیک به دو ماه قبل در پی فشار شدید رسانه‌ها و اهالی فوتبال در اسپانیا تصمیم به استعفا گرفت، تا سه سال آینده حق انجام هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه فوتبال […]

- محرومیت سنگین برای بوسیدن یک زن؛ رئیس جنجالی فوتبال اسپانیا نقره‌داغ شد!

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با انتشار بیانیه‌ای حکم انضباطی لوئیس روبیالس رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را اعلام کرد.

بر اساس این حکم، روبیالس که نزدیک به دو ماه قبل در پی فشار شدید رسانه‌ها و اهالی فوتبال در اسپانیا تصمیم به استعفا گرفت، تا سه سال آینده حق انجام هیچ‌گونه فعالیتی در زمینه فوتبال را ندارد.

طبق اعلام فیفا، روبیالس که جرمش تخطی از بند ۱۲ اساسنامه انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال است (به دلیل شادی غیرمتعارفش در مراسم اهدای مدال به بازیکنان تیم ملی بانوان اسپانیا پس از قهرمانی‌شان در جام جهانی ۲۰۲۳ استرالیا با تعرض به جنی ارموسو  مهاجم این تیم) تا ۱۰ روز آینده می‌تواند نسبت به حکم صادر شده برای او اعتراض کند.

پیش از این فیفا، روبیالس را موقتاً و برای ۹۰ روز از فعالیت در سمت خود به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تعلیق کرده بود و که مدت کوتاهی پس از اعلام آن حکم، روبیالس تصمیم به استعفا گرفت.

منبع: خبـر ورزشی