در یک مقطع و در استقلال وقتی مهدی قایدی جدا شد و به الاهلی امارات رفت، فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای که خیلی سر و صدا کرد گفت وقتی مهدی از استقلال رفت انگار قلب مرا از تنم جدا کردند. من مهدی را واقعاً دوست دارم و او را فوتبالیست بسیار خوبی می‌دانم. جالب اینکه این […]

- لقب جالب قایدی در امارات/ ستاره استقلالی قلب فرهاد مجیدی شد

در یک مقطع و در استقلال وقتی مهدی قایدی جدا شد و به الاهلی امارات رفت، فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای که خیلی سر و صدا کرد گفت وقتی مهدی از استقلال رفت انگار قلب مرا از تنم جدا کردند. من مهدی را واقعاً دوست دارم و او را فوتبالیست بسیار خوبی می‌دانم.

جالب اینکه این روزها قایدی در امارات خوب کار می‌کند و حتی درخشش او باعث شده تا کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیکن ماه فوتبال امارات شود. در واقع باید گفت قلب مجیدی در این کشور خوب کار می‌کند هرچند که در بازی آخر مقابل الوحده مجیدی و تیمش اسیر اشتباهات داوری و البته یک سری بدشانسی‌ها شدند و در نهایت با اخراج ۲ بازیکن بازی برده را واگذار کردند.

فرهاد مجیدی که خودش فوتبالیست با تکنیکی بود، طرفدار بازیکنانی مثل مهدی قایدی است و سبک فوتبال او را دوست دارد. مجیدی در یک مقطع به خاطر استقلال قید جذب قایدی را زد اما امسال که مهدی بازیکن رسمی الاهلی بود، توانست او را از این باشگاه اماراتی بگیرد.

منبع: خبـر ورزشی