مربیان و بازیکنان استقلال به این نتیجه رسیدند که در مقابل مصاحبه‌های پرسپولیسی‌ها سکوت کنند تا تیم‌شان در آستانه بازی با شمس‌آذر قزوین به حاشیه نرود. بعد از بازی پرسپولیس و ملوان گل‌محمدی، پیروانی و علی نعمتی صحبت‌هایی را انجام دادند که البته بخشی از آنها در جواب به علیرضا خانی عضو هیأت‌مدیره استقلال بود. […]

- واکنش خاص نکونام و استقلالی‌ها در جنگ جدید با پرسپولیس

مربیان و بازیکنان استقلال به این نتیجه رسیدند که در مقابل مصاحبه‌های پرسپولیسی‌ها سکوت کنند تا تیم‌شان در آستانه بازی با شمس‌آذر قزوین به حاشیه نرود. بعد از بازی پرسپولیس و ملوان گل‌محمدی، پیروانی و علی نعمتی صحبت‌هایی را انجام دادند که البته بخشی از آنها در جواب به علیرضا خانی عضو هیأت‌مدیره استقلال بود. پرسپولیسی‌ها همچنین به ماجرای قرارداد سعید مهری هم ورود کردند که به هر حال کمیته راستی‌آزمایی سقف بودجه همه موارد را بررسی خواهد کرد اما سیاست مربیان و بازیکنان استقلال این است که هیچ جوابی به رقیب ندهند و به قول معروف فقط سرشان به کار خودشان باشد. 

از ابتدای فصل و با وجود تأکید فدراسیون بازار بیانیه‌نویسی هم داغ است. البته باشگاه استقلال همان یک‌شنبه شب جواب پرسپولیسی‌ها را داد اما قرار نیست مثلاً نکونام هم جواب کنایه‌های گل‌محمدی را بدهد یا سعید مهری و… در مورد علی نعمتی مصاحبه کند. بعید است سیاست سکوت آنها طی روزهای آینده هم تغییر کند.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند همان‌طور که از ما بابت مالیات گولسیانی امتیاز کسر شده از استقلال هم باید کسر شود. گل‌محمدی هم با کنایه گفته بود اگر قرار باشد مهاجم خوب خارجی بخریم من باید همه مبلغ قراردادم را ببخشم.

منبع: خبـر ورزشی