اوج اختلاف بین استقلال و پرسپولیس؛ هواداران به جان هم می‌افتند؟
اوج اختلاف بین استقلال و پرسپولیس؛ هواداران به جان هم می‌افتند؟

خبر ورزشی نوشت: اختلاف میان استقلال و پرسپولیس به بالاترین سطح خود رسیده و این دو باشگاه دولتی که مشترکات فراوان داشته و از امکان درآمدزایی مشترک نیز به طرز قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند، این روزها به جای تعامل با یکدیگر سراغ تقابل رفته‌اند. یحیی گل محمدی و یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال […]

اوج اختلاف بین استقلال و پرسپولیس؛ هواداران به جان هم می‌افتند؟

خبر ورزشی نوشت: اختلاف میان استقلال و پرسپولیس به بالاترین سطح خود رسیده و این دو باشگاه دولتی که مشترکات فراوان داشته و از امکان درآمدزایی مشترک نیز به طرز قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند، این روزها به جای تعامل با یکدیگر سراغ تقابل رفته‌اند. یحیی گل محمدی و یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با هم جنگ لفظی پیدا کردند و پس از آن کار به صدور بیانیه کشیده شد. اتفاقاتی که قاعدتاً با دخالت مدیران وزارت ورزش و تذکر آنها جمع می‌شود ولی دلخوری و بازتاب منفی آن به درون جامعه هواداری دو تیم کشیده خواهد شد.

طی سالیان اخیر پیشکسوتان هر دو تیم استقلال و پرسپولیس از رفتار هیجان زده و بعضاً بی‌ادبانه برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها به شدت اعلام ناراحتی کرده‌اند و واقعاً گاهی اوقات شعارهای فوق العاده نامناسبی هم می‌شنویم که تحت هیچ شرایطی جای توجیه ندارد اما آیا واقعاً چهره‌های قدیمی این دو باشگاه پیش خودشان فکر نمی‌کنند گاهی اوقات سرمنشا این رفتارهای ناهنجار، اتفاقاتی است که در دل خود استقلال و پرسپولیس رخ می‌دهد؟

رویارویی مدیران و مربیان استقلال و پرسپولیس با یکدیگر با هر دلیل و به خاطر هر انگیزه‌ای که باشد، قطعاً اثر خود را روی سکوها می‌گذارد. و وقتی اعضای کادرفنی و مدیریتی این دو تیم مطرح یک اشتباه قدیمی را تکرار کرده و با چنین ادبیات نامناسبی یکدیگر را مورد خطاب قرار می‌دهند، واقعاً چه انتظاری از هواداران دو تیم داریم که روی سکوها حرمت همدیگر را حفظ کنند؟

منبع: اطلاعات انلاین