کاوه: تشخیص پزشکان عمل جراحی یزدانی برای المپیک بود
کاوه: تشخیص پزشکان عمل جراحی یزدانی برای المپیک بود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، با پایان بازی‌های آسیایی هانگژو آزادکاران کشورمان کم کم باید خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده کنند. نخستین مرحله از این مسابقات در صربستان برگزار شد که آزادکاران کشورمان موفق به کسب ۳ سهمیه المپیک شدند.  با اعلام کادر فنی قرار است چرخه انتخابی تعریف و براساس آن […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، با پایان بازی‌های آسیایی هانگژو آزادکاران کشورمان کم کم باید خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده کنند. نخستین مرحله از این مسابقات در صربستان برگزار شد که آزادکاران کشورمان موفق به کسب ۳ سهمیه المپیک شدند. 

با اعلام کادر فنی قرار است چرخه انتخابی تعریف و براساس آن اردوهای ملی آغاز شود. 

محسن کاوه نماینده ویژه رئیس فدراسیون در کشتی آزاد در گفت‌وگو با فارس، در این باره اظهارداشت: بیشتر بچه‌ها درگیر مسابقات لیگ هستند. پیش‌نویس برای چرخه در حال نوشتن است امیدوارم بعد از این مسابقات تصمیمات خوبی برای کشتی آزاد گرفته شود.

وی همچنین درباره وضعیت حسن یزدانی، جراحی او و اینکه آیا بهتر نبود به بازی‌های آسیایی اعزام نمی‌شد تا زودتر جراحی کند؟ گفت: این یک تصمیم شخصی بود. پزشکان تصمیم گرفتند بعد از بازی‌های آسیایی یزدانی عمل کند چون آن موقع احتیاج به عمل نداشت. قرار شد او برای المپیک عمل کند و امیدوارم هرچه زود بتواند به کشتی برگردد.

پایان پیام/





منبع: فارس