لیونل مسی به شوخی گفت که هواداران پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهند که او هشتمین توپ طلای خود را در این باشگاه به نمایش بگذارد، به این دلیل که دوران حضورش در زمین آنطور که انتظار داشتند پیش نرفت. مسی در کنفرانس مطبوعاتی پس از کسب توپ طلا گفت: «مطمئن نیستم که پاریسی‌ها بخواهند که توپ طلا را […]

- شوخی مسی با پاریسی‌ها؛ فکر نکنم نمایش توپ‌طلا را بخواهند!/ تصمیم لئو کسی را شوکه نکرد

لیونل مسی به شوخی گفت که هواداران پاری‌سن‌ژرمن نمی‌خواهند که او هشتمین توپ طلای خود را در این باشگاه به نمایش بگذارد، به این دلیل که دوران حضورش در زمین آنطور که انتظار داشتند پیش نرفت.

مسی در کنفرانس مطبوعاتی پس از کسب توپ طلا گفت: «مطمئن نیستم که پاریسی‌ها بخواهند که توپ طلا را در پارک دوپرنس به نمایش بگذارم. دوران حضور من در پاریس به دلایل مختلف آنطور که انتظار داشتم سپری نشد. من دو سال در پاریس زندگی کردم و دوستان بسیار خوبی در آنجا دارم، از شهر بسیار لذت بردم. پسرانم واقعاً از زندگی در آنجا خوشحال بودند و نقل مکان برای آنها سخت و ناراحت‌کننده بود و می‌خواستند در مدرسه و با دوستان خود بمانند. این شهر باورنکردنی است و من این شانس را داشتم که برای مدتی در آن زندگی کنم. از نظر ورزشی آنطور که آرزو داشتم پیش نرفت، اما همه چیزهای خوبی را که در آنجا تجربه کردم در ذهنم نگه می‌دارم.»

مسی در تابستان ۲۰۲۱ پس از پایان قراردادش مجبور به ترک بارسلونا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. فصل اول برای سازگاری با تیم خیلی تقلا می‌کرد و فصل دوم بسیار بهتری داشت، اما رابطه او با باشگاه و هواداران تیره شد تا جایی که هواداران در هفته‌های پایانی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ این فوق‌ستاره را هو می‌کردند. مسی هم که انتقادهایی از باشگاه و نحوه عملکردشان پس از قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی داشت، از تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی خودداری کرد و به تیم اینترمیامی در MLS پیوست.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی