حمله تند پرسپولیس به رادوشویچ بابت دریافت غرامت!
حمله تند پرسپولیس به رادوشویچ بابت دریافت غرامت!

به گزارش زیرنویس، باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات بوژیدار رادوشویچ واکنش نشان داد که به شرح زیر است: «پرداختن به این موضوع واقعا در حوصله این باشگاه نیست و افکار عمومی خود اشراف لازم را نسبت به موضوع دارد. به هر حال وقت اضافه برای بحث و جدل با افراد بر سر موضوعاتی از این دست […]

به گزارش زیرنویس، باشگاه پرسپولیس نسبت به اظهارات بوژیدار رادوشویچ واکنش نشان داد که به شرح زیر است:

«پرداختن به این موضوع واقعا در حوصله این باشگاه نیست و افکار عمومی خود اشراف لازم را نسبت به موضوع دارد. به هر حال وقت اضافه برای بحث و جدل با افراد بر سر موضوعاتی از این دست را نداریم. فقط از باب روشنگری و پاسخ‌گو بودن در محضر هواداران و رسانه‌های محترم، توضیح مختصری ارایه می‌شود.

او هم پول و جان پرسپولیس را می‌گیرد و هم نسبت به آن بی حرمتی می‌کند. آن چه وی از پرسپولیس مطالبه دارد مبتنی بر قوانین و مقررات فوتبال است ولی او خوب می‌داند در واقع برای کاری که انجام نمی‌دهد این مبالغ را که با توجه به مشکلات مالی در حکم شیره جان پرسپولیس است، می‌نوشد.

از سوی دیگر، هنوز برای ما سوال است که چرا قرارداد بازیکنی ذخیره، آن هم در آستانه سن بازنشستگی از فوتبال با روند افزایشی در طی چند سال منعقد شد. همچنین فسخ قرارداد این بازیکن به جهت عدم پرداخت دستمزدش در زمان مدیریت‌های پیشین باشگاه اتفاق افتاده است.

مدیریت کنونی از ابتدای امر فقط به دنبال حل و فصل این موضوع بود. توافق با وی برای پرداخت چند مرحله‌ای هم در این راستا صورت گرفت و از سوی رادوشویچ هم قدم مثبتی بود ولی شاید حداقل کاری بود که از نظر اخلاقی باید در قبال پرسپولیس و هوادارانش انجام می‌داد.

از همان ابتدا هم نیروهای آشنا به روحیات این بازیکن در باشگاه هشدار می‌دادند وی تلاش خواهد کرد در اولین فرصت موضوع غرامت ۲۰۰ هزار یورویی را فعال کند. با این وجود چاره‌ای هم نبود و راهکاری غیر از این وجود نداشت. حالا هم مشکلات ناشی از تحریم‌های بانکی او را به خواسته و آرزویش رسانده است. از این رو ناراحتی وی را درک نمی‌کنیم. او باید خوشحال باشد که مفت و مسلم و بدون زحمت می‌تواند ۲۰۰ هزار یوروی دیگر از جان پرسپولیس و هوادارانش بکند. حالا نگران قضاوت هواداران پرسپولیس درباره خود است؟ خب باشد. ما که حرف و سخنی نداشتیم. الان هم سخنی نمی‌گفتیم اگر این مسایل را مطرح نمی‌کرد. از گفتن این حرف‌ها هم خوشحال نیستیم. این که هواداران و تحلیلگران در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در این چند روز چه گفتند و چه نوشتند که در کنترل ما نیست. خودش هم می‌داند که نیست. پس چرا این قدر بی‌ادبانه و غیرمنصفانه درباره پرسپولیس سخن می‌گوید برای ما قابل درک نیست.

پرسپولیس از ابتدای توافق حسن نیت خود را نشان داد. او باید هم بگوید مشکل از تحریم‌ها نیست چون جای ما نیست که بداند به خاطر تحریم‌ها به منابع و درآمدهای ارزی خودمان دسترسی نداریم. نمی‌داند یا می‌داند و خودش را به ندانستن می‌زند که این ۶۵۰ هزار دلار با چه جان‌کندنی تهیه و با چه جان کندن و استرس بیشتر منتقل شد. آن وقت برای تاخیری چند روزه به خاطر ۳۵ هزار یورو، غرامت ۲۰۰ هزار یورویی را فعال کرد. در حالی که بازیکنان این جا در زمین مسابقه جان می‌کنند و به خاطر ناعدالتی‌ها در فوتبال نمی‌توانیم حق و حقوق‌شان را به موقع پرداخت کنیم او می‌تواند پایش را روی پایش بیندازد و از این پول لذت ببرد ولی دیگر چرا حرمت پرسپولیس را می‌شکند؟ خب این پول بادآورده و بی زحمت به قدر کافی لذت نمی‌دهد که باید لذت توهین و حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هم به آن اضافه شود؟

و اما در باب مسایلی که مطرح شد توضیح چند نکته ضروری است. چه‌طور او می‌گوید رسید جعلی از سوی باشگاه ارایه شده است در حالی که اگر فیفا به این نتیجه رسیده بود باید این ۳۵ هزار یورو را هم به رقم ۴۰۰ هزار یورو اضافه می‌کرد. حکم فیفا خود به تنهایی موید این است که مستندات ما در این باره پذیرفته شد. همچنین هر سندی که از سوی باشگاه ارایه شد، سندی بود که شرکت صرافی در اختیار قرار می‌داد.

این شرکت تمام پرداخت‌های دو مرحله اول و مرحله سوم را با موفقیت انجام داده بود. هر مرحله خود به چند بخش تقسیم می‌شد. فقط آخرین ۳۵ هزار دلار به مشکل خورد. سند واریز آن هم برای ما ارسال شد و ما هم برای بوژیدار و وکیلش ارسال کردیم. ما می‌گفتیم واریز شد. وکیل بوژیدار می‌گفت دریافت نشد. وقتی نشستن پول به حساب به تاخیر افتاد و به مشکل برخورد، پرداخت از راه دیگری انجام شد، همین. او تمام ۲۰۰ هزار دلار سوم را هم دریافت کرد. حالا از کدام دروغ و طلب ناگرفته سخن به میان آمده است؟ حکم فیفا هم موید همین نکته است. ما واقعا توقع داشتیم با توجه به دریافت‌های قبلی، این بازیکن نسبت به دریافت غرامت کوتاه بیاید. حالا نخواسته کوتاه بیاید و باز هم ما حرفی نزدیم ولی دیگر این توهین و افترا قابل قبول نیست.»

پایان پیام/





منبع: فارس