مشکلات عدیده مالی در باشگاه پرسپولیس همچنان گریبان یحیی گل محمدی و شاگردانش را گرفته است. در حالی که چندی پیش سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل بروز برخی مشکلات و عدم پرداخت پیش قسط اول بازیکنان این تیم تهدید به استعفا کرده بود اما همچنان مشکلات مالی در این حل و فصل نشده است. شنیده […]

- پاداش پرسپولیسی‌ها با یک سفر روی هوا رفت

مشکلات عدیده مالی در باشگاه پرسپولیس همچنان گریبان یحیی گل محمدی و شاگردانش را گرفته است. در حالی که چندی پیش سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل بروز برخی مشکلات و عدم پرداخت پیش قسط اول بازیکنان این تیم تهدید به استعفا کرده بود اما همچنان مشکلات مالی در این حل و فصل نشده است.

شنیده می شود به دلیل در پیش بودن سفر خارج از کشور پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان، این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام است که پرسپولیسی‌ها بتوانند پیش از بازی با صنعت نفت پاداش یا پولی دریافت کنند.

با توجه به هزینه سنگین سفر به خارج از کشور و تهیه ارز ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومانی(به قیمت امروز چهارشنبه دهم آبان) فعلاً این موضوع از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس در دست اقدام است اما با توجه به اخبار رسیده بعید به نظر می‌رسد این موضوع تا پیش است بازی مقابل سپاهان عملی شود. هرچند که گفته می‌شود این دیدار (بازی هفته دهم ۲۱ آبان در اصفهان) نیز در آستانه لغو شدن است.

منبع: خبـر ورزشی