عملکرد خط حمله اینتر مورد تایید سیمونه اینزاگی است اما امکان جذب بازیکن جدید در این بخش برای نراتزوری همچنان وجود دارد. اینزاگی به خوبی از مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز دفاع کرده اما بر اساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت این به این معنی نیست که مدیران باشگاه ایتالیایی به اطراف نگاه نکنند. و از این منظر نام مورد […]

- تیم جدید مهدی طارمی؛ این بار واقعا قطعی شد؟

عملکرد خط حمله اینتر مورد تایید سیمونه اینزاگی است اما امکان جذب بازیکن جدید در این بخش برای نراتزوری همچنان وجود دارد.

اینزاگی به خوبی از مارکو آرناتوویچ و الکسیس سانچز دفاع کرده اما بر اساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت این به این معنی نیست که مدیران باشگاه ایتالیایی به اطراف نگاه نکنند. و از این منظر نام مورد توجه آن‌ها فقط یک بازیکن است: مهدی طارمی از پورتو.

این بازیکن ایرانی پیش از این به باشگاه خود اعلام کرده که حاضر به تمدید قرارداد نیست و قراردادش هم در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد. بنابراین وضعیت او باید هم برای تابستان و هم در ژانویه از سوی اینتر مورد بررسی قرار بگیرد.

بر اساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت، امکان جذب طارمی در زمستان خیلی به این بستگی دارد که آرناتوویچ و سانچز از نظر فیزیکی و چه از نظر آمار از هم اکنون تا کریسمس چه عملکردی خواهند داشت. با این حال طارمی هرگز از لیست بازیکنان مدنظر اینتر خارج نمی‌شود. اینتر در تابستان امسال هم خواهان خرید او بود.

در ژانویه این فرصت می‌تواند وسوسه انگیز باشد، چون پورتو در یک دو راهی قرار می‌گیرد: یا پایان همکاری به عنوان بازیکن در تابستان و یا فروش طارمی در زمستان.

البته اینتر با یک چالش هم مواجه است. طارمی باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند که عملکرد او به صورت مستقیم روی قیمت پیشنهادی پورتو اثر می‌گذارد.

منبع: خبـر ورزشی