لیگ برتر والیبال| نخستین برد طبیعت و سومین پیروزی شاگردان عطایی
لیگ برتر والیبال| نخستین برد طبیعت و سومین پیروزی شاگردان عطایی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه دهم آبان) با هفت دیدار در شهرهای رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، اردکان، گرگان و اصفهان پیگیری می‌شود. تیم طبیعت که امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند، این هفته در دومین بازی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته سوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه دهم آبان) با هفت دیدار در شهرهای رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان، اردکان، گرگان و اصفهان پیگیری می‌شود.

تیم طبیعت که امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند، این هفته در دومین بازی خانگی خود به مصاف نیان الکترونیک خراسان رفت و شاگردان ابراهیم وادی با شکست حریف به نخستین برد خود در لیگ برتر مردان دست یافتند.

نماینده مشهد که قبل از این مسابقه با یک برد و چهار امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشت، دومین شکست فصل خود را تجربه کرد تا تجربه تلخی از مسابقه در سالن شهید بیضایی اسلامشهر کسب کند.

طبیعت در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ حریف خود را از پیش رو برداشت و چهار امتیازی شد.

محمدحسن خوشدل به عنوان نماینده سازمان لیگ و بهرام سلیمانی به عنوان ناظر داوری و فنی بر این مسابقه نظارت داشتند و کیوان عابدزاده و مهرداد شوشتری نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند. این مسابقه ۸۹ دقیقه زمان برد و ۵۰۰ نفر تماشاگر داشت.

تیم‌های چادرملو و فولاد سیرجان ایرانیان که با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جدول قرار داشتند، در حساس‌ترین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان در سالن آیت‌اله خاتمی اردکان به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده سیرجان با شکست سه بر یک حریف به سومین برد متوالی خود دست یافت.

چادرملو در در ست دوم این دیدار ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به میهمان خود واگذار کرد تا نخستین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

سیرجانی‌ها که در هفته نخست هورسان را در دیدار خانگی شکست داده بودند، هفته دوم در ارومیه شهرداری این شهر را از پیش رو برداشتند، با شکست چادر ملو در دومین بازی خارج از خانه به سومین برد متوالی خود دست یافتند.

شهباز صدری نماینده سازمان لیگ و علی یاوری ناظر داوری و فنی این مسابقه بودند که علیرضا قریب و اسماعیل رزقی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت آن را برعهده داشتند.

پایان پیام/





منبع: فارس