دیدارهای هفته نهم لیگ روز پنجشنبه ۱۱ آبان با برگزاری ۵ بازی آغاز خواهد شد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها شمس‌آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان استقلال است. این مسابقه از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد. به همین بهانه ۱۱ نکته مهم این بازی مرور شده است. ۱- استقلال در این فصل بسیار خوش […]

دیدارهای هفته نهم لیگ روز پنجشنبه ۱۱ آبان با برگزاری ۵ بازی آغاز خواهد شد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها شمس‌آذر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان استقلال است. این مسابقه از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد. به همین بهانه ۱۱ نکته مهم این بازی مرور شده است.

۱- استقلال در این فصل بسیار خوش درخشیده است. این تیم با ۱۸ امتیاز از ۷ بازی صدرنشین لیگ است و با پیروزی در این بازی قطعاً این جایگاه را در این هفته حفظ خواهد کرد. استقلال در صورت از دست امتیاز در این دیدار ممکن است که صدر جدول را از دست دهد و به رتبه دوم سقوط کند.

۲- شمس‌آذر که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده، فراتر از حد انتظار ظاهر شده و با انجام ۷ بازی و کسر ۳ امتیاز، ۷ امتیازی است و در رده دهم قرار دارد. شمس‌آذر با پیروزی در این هفته می‌تواند یک رده صعود کند و با شکست در این مسابقه امکان دارد به رده چهاردهم سقوط کند.

۳- استقلال در فرم بسیار خوبی به سر می‌برد و این تیم در ۶ هفته اخیر به ۵ پیروزی و یک شکست دست یافته است. این تیم با ۴ برد متوالی پا به این دیدار می‌گذارد. شمس‌آذر در ۶ مسابقه قبلی ۳ بار برنده شده و ۳ بازی هم شکست خورده است. این تیم در هفته‌های گذشته شگفتی‌ساز بوده و در ۲ بازی قبلی توانست فولاد خوزستان و تراکتور تبریز را مغلوب کند.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، استقلال در دقت شوت تیم سوم لیگ است و در دریبل و تکل بدترین آمار را در لیگ این فصل دارد. شمس‌آذر در زمینه آمار هجومی کارنامه قابل قبولی داشته و این تیم در شوت و امیدگل تیم دوم لیگ است. شمس‌آذر در پاس و دقت پاس یکی از دو تیم ضعیف لیگ است. 

11 نکته مهم که باید از دیدار استقلال و شمس آذر بدانید

۵- استقلال در این بازی به دنبال نخستین برد خود در لیگ برتر در شهر قزوین است. این تیم قبلاً ۲ بار در قزوین با پیکان دیدار داشته که هر ۲ مسابقه با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسیده است.

۶- شمس‌آذر کمترین بازی خانگی را در این فصل داشته و در هر ۲ دیداری که میزبان بوده شکست خورده است و حالا به دنبال کسب اولین امتیاز در حضور تماشاگران خودی است.

۷- شمس‌آذر برای اولین‌بار در لیگ برتر بازی می‌کند و چهل‌وششمین تیمی است که استقلال برابر آن بازی می‌کند. استقلال در برابر تمام تیم‌هایی که در لیگ برتر با آن‌ها بازی کرده حداقل ۲ بار به پیروزی رسیده است.

۸- پوریا سرآبادانی یکی از شگفتانه‌های این فصل از لیگ است. این بازیکن با ۴ گل بهترین گلزن شمس‌آذر است. عیسی مرادی با نمره ۷.۲۳ بهترین بازیکن این تیم است. در استقلال مهرداد محمدی با ۳ گل بهترین گلزن این تیم است و با نمره ۷.۶۷ نه‌تنها بهترین بازیکن استقلال بلکه بهترین بازیکن لیگ است.

۹- دو تیم هیچ بازیکن مشترکی ندارند اما رحمان جعفری در نساجی قبلاً شاگرد جواد نکونام سرمربی استقلال بوده است.

۱۰- محمدحسین مرادمند مدافع استقلال به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی قبلی در این مسابقه غایب خواهد بود. پیمان بابایی هم همچنان به دلیل مصدومیت شرایط حضور در این بازی را ندارد.

۱۱- یاسر همرنگ که ۲ بازی در این فصل قضاوت کرده، داور این مسابقه خواهد بود. ۷۳ درصد کاربران سایت فوتبال ۳۶۰، برد استقلال را پیش‌بینی کرده‌اند. ۱۹ درصد به نتیجه تساوی رای داده‌اند و ۸ درصد هم اعتقاد به برد شمس‌آذر داشته‌اند. برد ۲ بر صفر استقلال پرتکرارترین نتیجه‌ای است که توسط کاربران پیش‌بینی شده که ۲۷ درصد کاربران آن را حدس زده‌اند.

بیشتر بخوانید: شاید چهره جنجالی استقلالی‌ها در قزوین محروم شود!

منبع: خبـر ورزشی