حضور وزیر ورزش و جوانان در بازی پیشکسوتان فوتبال در مجموعه شیرودی
حضور وزیر ورزش و جوانان در بازی پیشکسوتان فوتبال در مجموعه شیرودی

به گزارش زیرنویس، وزیر ورزش و جوانان امشب با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران ضمن دیدار با تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ایران، بازی دو تیم از پیشکسوتان را به تماشا نشست. این نخستین بازی تیم‌های پیشکسوتان در زمین چمن مجموعه ورزشی شیرودی پس از دستور هاشمی در تعویض زمین چمن این مجموعه بود. […]

به گزارش زیرنویس، وزیر ورزش و جوانان امشب با حضور در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران ضمن دیدار با تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ایران، بازی دو تیم از پیشکسوتان را به تماشا نشست.

این نخستین بازی تیم‌های پیشکسوتان در زمین چمن مجموعه ورزشی شیرودی پس از دستور هاشمی در تعویض زمین چمن این مجموعه بود.

حسین فرکی، علی اکبر مراغه‌چیان، حمید استیلی، نصرالله رحیمی، اکبر مالکی، داریوش مصطفوی، بهتاش عبداللهی، نصرالله عبداللهی، حسین شمس، مهدی حاج محمد ، جهانگیر کوثری، نادر فریادشیران، ناصر شهسواری، صادق ورمزیار، محمدحسین ضیایی و … از جمله پیشکسوتان حاضر بودند.

پیش از بازی دو تیم، پیشکسوتان با حضور وزیر ورزش و جوانان عکسی به یادگاری گرفتند.

همچنین قرار است ۲۰ روز دیگر همزمان با برگزاری جام یونس شکوری، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شیرودی به طور رسمی افتتاح شود.

این زمین با دستور وزیر ورزش و جوانان و همت شهرداری منطقه هفت تهران تعویض شد.

وزیر ورزش و جوانان در جمع پیشکسوتان با اشاره به زحمات پیشکسوتان برای فوتبال ایران آنها را ذخیره بزرگ ورزش ایران خواند و اعلام کرد در دفتر او به روی همه آنها باز است.

سید شروین اسبقیان مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی و محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار حضور داشتند.

پایان پیام/





منبع: فارس