به گزارش زیرنویس ، مهدی علیزاده گفت: مراسم ۱۳ آبان امسال با توجه به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی از اهمیت بیشتری در مقایسه با سال های گذشته برخوردار است. حمایت گسترده دولت آمریکا از کشتار مردم فلسطین در غزه دلیل دیگری بر اهمیت این روز نسبت به سال های گذشته است. وی افزود: […]

به گزارش زیرنویس ، مهدی علیزاده گفت: مراسم ۱۳ آبان امسال با توجه به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی از اهمیت بیشتری در مقایسه با سال های گذشته برخوردار است. حمایت گسترده دولت آمریکا از کشتار مردم فلسطین در غزه دلیل دیگری بر اهمیت این روز نسبت به سال های گذشته است.

وی افزود: همکاران بنده در شرکت واحد پیش بینی های لازم برای حضور گسترده مردم در مراسم امسال را انجام داده و با قدرت تمام افتخار خدمات رسانی به مردم تهران را در این مراسم خواهند داشت.

علیزاده در ادامه با بیان جزئیات خدمات رسانی این شرکت در مراسم روز ۱۳ آبان گفت: ناوگان این شرکت برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم روز دانش آموز که روز شنبه در خیابان طالقانی (مقابل لانه جاسوسی سابق) برگزار می‌شود، با تخصیص ناوگان ویژه نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می کنند.

وی ادامه داد: میدان امام حسین(ع)- میدان انقلاب اسلامی- میدان خراسان- پایانه شهید محلاتی- میدان سپاه- میدان راه آهن و میدان آزادی نقاطی است که ناوگان اتوبوسرانی شرکت کنندگان را به محل برگزاری مراسم انتقال می دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از اختلال در خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی در محدوده برگزاری مراسم هماهنگی لازم با پلیس راهور انجام شده گفت: شرکت‌کنندگان پس از پایان مراسم به مبادی و میادین اولیه، بازگردانده خواهند شد. همچنین بر اساس تدابیر انجام شده کوچکترین خللی در خدمات رسانی شرکت واحد به مردم شریف تهران در سایر نقاط شهر نیز ایجاد نخواهد شد.

 مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح روز شنبه در مقابل لانه جاسوسی آمریکا در خیابان طالقانی با سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

منبع : ایرنا

منبع خبر: رکنـا