به گزارش خبرنگار مهر، غلام خورشیدوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره راهداری در هفت‌ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت بهسازی ۷۰ کیلومتر از محورهای روستایی، روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۱۸ کیلومتر روکش آسفالت محورهای روستایی این شهرستان انجام شده است. وی ادامه […]

به گزارش خبرنگار مهر، غلام خورشیدوند امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران به عملکرد اداره راهداری در هفت‌ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت بهسازی ۷۰ کیلومتر از محورهای روستایی، روکش آسفالت ۱۲ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۱۸ کیلومتر روکش آسفالت محورهای روستایی این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: تنقیه و لایروبی ۵۵ دستگاه پل در محور اصلی فرعی و روستایی، ۴۵۰ تن لکه‌گیری و چاله گیری، ریزش برداری و پاک‌سازی محورها با حجم سه هزار و ۵۰۰ مترمکعب، تیغ‌زنی و تسطیح محورهای روستایی به طول ۱۰۰ کیلومتر و ایجاد ۵ کیلومتر هره خاکی را به‌عنوان بخشی دیگری از اقدامات هفت‌ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خرم‌آباد، عنوان کرد: رفع چهار نقطه حادثه‌خیز، ۲۵ کیلومتر شانه سازی، ۱۵۰ کیلومتر قنو زنی و ایجاد کانال، خاک‌برداری ۲۰ هزار مترمکعب، تعمیر و مرمت شش دستگاه پل آسیب‌دیده و ساخت و احداث پنج دستگاه پل و آبرو بخش دیگری از اقدامات شاخص طی هفت‌ماهه ۱۴۰۲ در شهرستان خرم‌آباد است.

خورشیدوند، بیان کرد: خط‌کشی ۴۲۰ کیلومتر، نصب ۷۲۰ استوانه ایمنی، نصب ۶۵۰ تابلو و علائم ایمنی هشداردهنده، نصب ۱۵۰ عدد چشم‌گربه‌ای، نصب ۳۷ سرعت‌کاه، تولید و نصب ۲۰ فلش بتنی، نصب ۱۵۲ عدد بشکه ایمنی، ۶۱۰ مورد اخطار به متجاوزان حریم راه از دیگر اقدامات شاخص در حوزه ایمنی و حریم است.

وی، به عملکرد این اداره در حوزه حمل‌ونقل اشاره کرد و افزود: در این مدت، کنترل دروازه‌ای دو هزار و ۱۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل‌ونقل کالا، ۲۷ گشت مشترک با پلیس و ۳۵۸ دستگاه ناوگان متخلف به کمیسیون‌های مربوط معرفی شده است.

منبع: مـهر