پارلمان این کشور خواهان قطع روابط با اسرائیل شد
پارلمان این کشور خواهان قطع روابط با اسرائیل شد

ایسنا نوشت: پارلمان بحرین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر رژیم صهیونیستی از منامه خارج شد. در این بیانیه آمده است: بحرین همچنین تصمیم گرفت سفیر بحرین را از اسرائیل به منامه بازگرداند و روابط اقتصادی با اسرائیل متوقف شد. این تصمیم در چارچوب موضع قاطع تاریخی بحرین در حمایت از مسئله فلسطین و […]

- پارلمان این کشور خواهان قطع روابط با اسرائیل شد

ایسنا نوشت: پارلمان بحرین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سفیر رژیم صهیونیستی از منامه خارج شد.

در این بیانیه آمده است: بحرین همچنین تصمیم گرفت سفیر بحرین را از اسرائیل به منامه بازگرداند و روابط اقتصادی با اسرائیل متوقف شد. این تصمیم در چارچوب موضع قاطع تاریخی بحرین در حمایت از مسئله فلسطین و حقوق مشروع ملت برادر فلسطین اتخاذ شده است.

پارلمان بحرین در ادامه تاکید کرد: ادامه جنگ، عملیات نظامی و ادامه تشدید تنش توسط اسرائیل در سایه عدم رعایت قوانین انسانی بین‌المللی، پارلمان بحرین را ملزم می‌کند تا تصمیمات و اقدامات بیشتری را برای حفاظت از جان ملت بیگناه و غیرنظامیان در غزه و تمام مناطق فلسطین اتخاذ کند.

در همین راستا، احمد بن سلمان المسلم، رئیس پارلمان بحرین بر علاقه حمد بن عیسی آل خلیفه به حمایت از مسئله فلسطین و موضع قاطع و تزلزل ناپذیر او مبنی بر حق ملت فلسطین برای تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس تاکید کرد.

منبع: اطلاعات انلاین