مسی بهترین گلش را انتخاب کرد
مسی بهترین گلش را انتخاب کرد

ایسنا نوشت: لیونل مسی در طول دوران فوتبالش با پیراهن بارسلونا، تیم ملی فوتبال آرژانتین، پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیامی گل‌های زیادی را به ثمر رسانده است. او بیش از ۸۰۰ گل وارد دروازه حریفان کرده است. این ستاره جهان فوتبال در پاسخ به پرسشی درباره بهترین گلی که به ثمر رسانده است، گفت: همواره گفته‌ام گل‌هایی […]

- مسی بهترین گلش را انتخاب کرد

ایسنا نوشت: لیونل مسی در طول دوران فوتبالش با پیراهن بارسلونا، تیم ملی فوتبال آرژانتین، پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیامی گل‌های زیادی را به ثمر رسانده است. او بیش از ۸۰۰ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

این ستاره جهان فوتبال در پاسخ به پرسشی درباره بهترین گلی که به ثمر رسانده است، گفت: همواره گفته‌ام گل‌هایی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام جهانی به ثمر رساندم، برایم مهم‌ترین و بهترین بوده‌اند اما یک گل را همواره به خاطر می‌آورم و این به خاطر نوع زدن آن و اهمیت بسیار بالای آن است و آن گلی است که سال ۲۰۱۱ در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید به ثمر رساندم.

مسی در آن صحنه چهار بازیکن رئال مادرید را دریبل زد و توانست دروازه ایکر کاسیاس را باز کند تا کار رئال در برنابئو تمام شود و آبی‌-اناری‌ها راهی دور بعد شوند.

مسی بهترین دوران فوتبالش را در بارسلونا گذراند ولی سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفت بارسا را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کند و پس از دو فصل حضور در پاریس، اکنون در اینترمیامی بازی می‌کند. این فوق ستاره آرژانتینی که به‌تازگی هشتمین توپ طلایش را به دست آورد، از علاقه‌اش برای بازگشت به جمع آبی‌-اناری‌ها گفت و این اظهار نظر باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت به این تیم زیاد شود.

منبع: اطلاعات انلاین