نتایج بازی های هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور+ جدول
نتایج بازی های هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور+ جدول

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۵ بازی آغاز شد.

به گزارش زیرنویس، رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه – ۱۱ آبان ۱۴۰۲) با برگزاری دیدار آلومینیوم و ذوب‌آهن در اراک آغاز شد. امروز پنج دیدار تراکتور و نساجی، سپاهان و ملوان، استقلال تهران و شمس آذر قزوین، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار شد.

آلومینیوم ۱ – ذوب‌آهن ۱ (نتیجه نهایی)

گل‌ها:
سید مهران موسوی برای آلومینیوم – دقیقه ۶۶ و مهرداد رضایی برای ذوب‌آهن – دقیقه ۹۰

شرح گل:
پس از تساوی دو تیم در نیمه نخست، اراکی‌ها نیمه دوم را خوب شروع کردند تا روی یک کرنر و با ضربه سر مهران موسوی از حریف خود پیش بیفتند.

شرح گل:
شاگردان محمد ربیعی پس از دریافت گل حملات بیشتری روی دوازه میزبان انجام دادند تا نهایتا در دقیقه ۹۰، گل تساوی را زده و از باخت در این دیدار فرار کنند. ذوب‌آهن نیز همانند حریف خود، از روی یک ضربه کرنر به گل رسید.

تراکتور ۳ – نساجی صفر (نتیجه نهایی)

گل‌ها:
گوستاوو برای تراکتور – دقیقه ۳۰ و عارف رستمی برای تراکتور – دقیقه ۷۶

شرح گل:
پس از دفع توپ ناقص دروازه‌بان نساجی، گوستاوو واگنین روی توپ برگشتی گل اول تراکتور را به ثبت رساند که البته در شرایط مشکوک به آفساید به ثمر رسید تا حواشی زیادی را هم در پی داشته باشد.

شرح گل:
روی پاس گل محمد نادری، شاگردان خمز توسط عارف رستمی به گل دوم رسیدند تا ۲ بر صفر از مهمان خود پیش بیفتند. این گل در دقیقه ۷۶ و با درخشش ریکاردو آلوز به ثبت رسید که با پاس زیبای خود به نادری، مدافعان نساجی را جا گذاشت.

شرح گل:
آخرین گل شاگردان خمز در این دیدار را هم شجاع خلیل‌زاده، روی سانتر زیبای ریکاردو آلوز از نقطه کرنر در دقیقه ۸۷ به ثبت رساند تا شاگردان رحمتی را با شکست سنگین سه بر صفر بدرقه کنند.

سپاهان ۲ – ملوان ۳ (نتیجه نهایی)

گل‌ها:
میلاد باقری برای ملوان – دقیقه ۱۶، رامین رضاییان برای سپاهان – دقیقه ۲۷، رضا جعفری برای ملوان – دقیقه ۴۵، رضا اسدی برای سپاهان – دقیقه ۷+۴۵ و میلاد زکی‌پور برای ملوان (گل به خودی) – دقیقه ۲+۹۰

شرح گل:
در حالی که شاگردان مورایس در تلاش برای رسیدن به گل اول بودند، روی یک ضد جمله دفاع سپاهان جا ماند تا با خطا روی مهاجم ملوانُ پنالتی به سود این تیم گرفته شود. این ضربه پنالتی را میلاد باقری وارد دروازه اصفهانی‌ها کرد تا شاگردان تارتار یک بر صفر پیش بیفتند.

شرح گل:
اصفهانی‌ها فشار زیادی بعد از دریافت گل به روی دروازه ملون آوردند تا نهایتا روی دفع توپ اشتباه مدافع ملوان، رامین رضاییان سپاهان را به گل تساوی برساند. این گل در ابتدا آفساید گرفته شد، اما بعد از بحث طولانی تیم داوری، گل سپاهان تایید شد.

شرح گل:
شاگردان مورایس باز هم در ضد حمله اسیر سرعت شاگردان مهدی تارتار شدند تا با شوت سنگین رضا جعفری در دقیقه ۴۵، گل دوم این تیم به ثمر رسیده و ۲ بر یک از میزبان قدرتمند خود پیش بیفتد.

شرح گل:
در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست این دیدار رضا اسدی روی پاس گل رامین رضاییان، در دقیقه ۷+۴۵ با یک ضربه چیپ گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا اصفهانی‌ها بازنده به رختکن نروند.

شرح گل:
شاگردان تارتار در نیمه دوم هم عملکرد خوبی داشتند و حتی یک دروازه خالی را از دست داده و یک توپ هم به تیر دروازه سپاهان زدند. در دقیقه ۲+۹۰، اما میلاد زکی‌پور مدافع سپاهان به اشتباه و با یک گل به خودی دروازه این تیم را باز کرد تا با این گل به خودی، قوی سپید با نتیجه ۲ بر ۳ برنده بازی شود.

نتایج لیگ برتر

باشگاه خبرنگاران