انتظار تساوی مقابل صنعت نفت را نداشتیم
انتظار تساوی مقابل صنعت نفت را نداشتیم

یحیی گل محمدی بعد از تساوی خانگی ۲ بر ۲ مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه بازی نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتیم بازی را خوب شروع کردیم و روی ضد حمله حریف گل خوردیم. *صنعت نفت در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی دارد وی افزود: حریف در فاز هجومی بازیکنان با […]

- انتظار تساوی مقابل صنعت نفت را نداشتیم

یحیی گل محمدی بعد از تساوی خانگی ۲ بر ۲ مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: نتیجه بازی نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتیم بازی را خوب شروع کردیم و روی ضد حمله حریف گل خوردیم.

*صنعت نفت در فاز هجومی بازیکنان باکیفیتی دارد

وی افزود: حریف در فاز هجومی بازیکنان با کیفیتی دارد. توانستند با سرعت دادن به بازی به گل برسند. نیمه دوم تسلط خوبی روی بازی داشتیم و توانستیم ۲ گل بزنیم و تا ثانیه اخر برنده مسابقه بودیم که متاسفانه اسیر اتفاقات بازی شدیم. ۳ – ۴ ب ار حریف بیشتر روی دروازه ما نیامد، ولی ۲ گل خوردیم وباید بازنگری روی سیتسم دفاعی و فاز دفاعی تیم داشته باشیم و در بحث گلزنی هم مشکل داریم. کیفیتی که باید را در خط حمله نداریم و این کار را سخت می‌کند و نمی‌توانیم در هر مسابقه ۸ یا ۶ موقعیت گل به دست بیاوریم و فقط ۲ گل بزنیم، اما این موجودی ماست و باید بیشتر تمرین کنیم تا این مساله را پوشش بدهیم.

*به نظرم روی گل دوم که خوردیم، توپ از خط دروازه عبور نکرد

گل محمدی در مورد قضاوت داور گفت: صحنه گلی که خوردیم وقتی نگاه کردیم به نظرم توپ از خط رد نشده بود، اما بازی راحتی برای قضاوت نبود، ولی در مجموع صفایی قضاوت خوبی داشتند، اما کارشناسان بهتر می‌توانند در موردش نظر بدهند، ولی آنچه دیدم اینکه توپ از خط عبور نکرده بود.

*جواب کسی که بلد نیست به بزرگترش احترام بگذارد را نمی‌دهم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بعد از صحبت‌های روز گذشته شما نکونام امروز صحبت کرد و شما دو همبازی قدیمی هستید، گفت: شروع کننده این قضیه متاسفانه ایشان بود و من جواب کسی که بلد نیست به بزرگترش احترام بگذارد و یاد نگرفته را نمی‌دهم و موضوع را تمام شده می‌دانم و امیدوارم حداقل فوتبالی‌ها و فوتبالیست‌ها بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند این موضوع را باید خیلی به آن توجه کرد که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شد.

باشگاه خبرنگاران