تهیدست: دیدم توپ از خط دروازه پرسپولیس رد شد
تهیدست: دیدم توپ از خط دروازه پرسپولیس رد شد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، میثم تهیدست پس از کسب یک امتیاز از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: این بازی خیلی به ما چسبید. باید به شرف تک تک بازیکنانمان درود بفرستم. مردانه جنگیدند. خیلی سخت است مقابل پرسپولیس و با حضور هوادارانش، حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنید. شاید اگر آن اتفاق […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، میثم تهیدست پس از کسب یک امتیاز از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: این بازی خیلی به ما چسبید. باید به شرف تک تک بازیکنانمان درود بفرستم. مردانه جنگیدند. خیلی سخت است مقابل پرسپولیس و با حضور هوادارانش، حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنید. شاید اگر آن اتفاق در نیمه اول نمی‌افتاد، با شرایطی که داشتیم می‌توانستیم نتیجه را طور دیگری رقم بزنیم. بااینحال خداراشاکریم. 

وی افزود: گل دقیقه ۹۳ خیلی چسبید. در طول هفته خیلی سختی کشیدیم. ۲ بازی خانگی را نبرده بودیم. مطمئنم این یک امتیاز در روند تیمی به ما کمک می‌کند. امیدواریم شرایط ما بهتر شود.

بازیکن نفت آبادان در خصوص اینکه آیا در صحنه گل دوم این تیم، توپ از خط رد شده بود، گفت: زاویه من طوری بود که دیدم رد شد. صحنه گل پرسپولیس، پنالتی و اخراج بازیکن ما هم کارشناسان باید نظر بدهند. در کل از قضاوت صفایی همیشه خوشم می‌آید.

پایان پیام/





منبع: فارس