نصاری: بازیکن پرسپولیس فحاشی خیلی بدی کرد و امیدوارم راحت بخوابد!
نصاری: بازیکن پرسپولیس فحاشی خیلی بدی کرد و امیدوارم راحت بخوابد!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، حکیم نصاری پس از دیدار نفت آبادان و پرسپولیس، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. بچه‌ها در نیمه اول جانانه بازی کردند. در ضدحملات خیلی خوب عمل کردیم. زود به گل رسیدیم. آنطور که می‌خواستیم پیش می‌رفت. وی افزود: به خاطر یک اتفاق یا اشتباه، متاسفانه ۱۰ نفره شدیم. طبیعیست […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، حکیم نصاری پس از دیدار نفت آبادان و پرسپولیس، اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. بچه‌ها در نیمه اول جانانه بازی کردند. در ضدحملات خیلی خوب عمل کردیم. زود به گل رسیدیم. آنطور که می‌خواستیم پیش می‌رفت.

وی افزود: به خاطر یک اتفاق یا اشتباه، متاسفانه ۱۰ نفره شدیم. طبیعیست که مقابل پرسپولیس در آزادی وقتی ۱۰ نفره شوید تحت فشار باشید. ۲ گل خوردیم. خیلی مهم بود که ۱۰ نفره نباختیم و توانستیم به گل مساوی برسیم.

بازیکن نفت آبادان در مورد اینکه پس از اخراج هم تیمی‌اش خیلی عصبی شده بود، گفت: هیجان بازی بود. قبول دارم اشتباه کردم. ۱۱ نفره می‌توانستیم راحت تر بازی کنیم. اشتباه کرد و برای همه پیش می‌آید.

وی در مورد صحنه اعلام پنالتی برای پرسپولیس، عنوان کرد: دوربین کنار یا پشت دروازه را ببینید. ما دیدیم. توپ اول به ران من و بعد به دست تکیه گاهم می‌خورَد. دست تکیه گاه معمولا پنالتی نیست. از نظر خودم پنالتی نبود.

نصاری در مورد درگیری با علی نعمتی و سعید صادقی، گفت: بگومگویی با عالیشاه داشتم که عذرخواهی می‌کنم. من اشتباه کردم. بعد نعمتی وارد شد و متاسفانه حرف‌هایی زد که در شان هیچ کس نبود. کمی از کوره در رفتم. بازهم از عالیشاه عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد اینکه آیا نعمتی فحاشی خانوادگی کرده، اظهار داشت: خیلی بد! امیدوارم راحت بخوابد!

پایان پیام/

 

 





منبع: فارس