به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید. ملوان با این برد ۱۶ امتیازی شد و سپاهان بازهم مقابل ملوان به مشکل خورد و […]

- سپاهان ۲ - ملوان ۳ / شوک به سپاهان اینبار در زمین مسابقه!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم ملوان انزلی رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید.

ملوان با این برد ۱۶ امتیازی شد و سپاهان بازهم مقابل ملوان به مشکل خورد و در این فصل سه امتیاز را به ملوان داد فصل گذشته ملوان با یک تساوی مقابل سپاهان قهرمانی را از این تیم گرفت. ملوان اکنون با ۱۶ امتیاز به جمع مدعیان بالانشین جدول رسید روی پله سوم جدول لیگ قرار گرفت و سپاهان برای دومین هفته متوالی نتوانست به پیروزی برسد.

داور: پیام حیدری

کمک داوران: حمیدرضا افشون، احد سلطانی

کارت زرد: عیسی آل کثیر (سپاهان) 

کارت قرمز:

گل: رضا جعفری (دقایق ۱۶ – پنالتی، ۴۴) سهیل فداکار ۳+۹۰ برای ملوان، رامین رضائیان (دقیقه ۲۹) رضا اسدی دقیقه ۷+۴۵ (برای سپاهان)

اتفاقات مهم بازی:

* دقیقه ۲۹ مسابقه رامین رضائیان گلزنی کرد که ابتدا کمک داور مسابقه گل را مردود و افساید اعلام کرد که همین مساله باعث اعتراض شدید بازیکنان سپاهان به داور شد و چند دقیقه‌ای این اعتراض‌ها ادامه داشت تا اینکه بالاخره تیم داوری باهم مشورت کردند و در نهایت گل را تایید کردند.

* دقیقه ۴۲ عیسی آل کثیر یک گل دیگر برای سپاهان زد که این مرتبه کمک داور آن را افساید اعلام کرد و تصمیمش کاملا درست بود و بازیکنان سپاهان نیز اعتراضی به این مردودی گل نداشتند.

سپاهان گل مساوی را در نیمه اول در دقیقه ۷+۴۵ زد و در دقایق پایانی ۳+۹۰ مسابقه گل سوم را از ملوان دریافت کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا