ویسی: اگر داوری برای پرسپولیس اشتباه کرد، نباید این هفته بیایند جبرانش کنند
ویسی: اگر داوری برای پرسپولیس اشتباه کرد، نباید این هفته بیایند جبرانش کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دشت یک امتیاز شیرین از خانه پرسپولیس، اظهار داشت: بازی بسیار زیبا، لذت بخش، تماشاگر پسند و جوانمردانه را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. بازی پر تلاشی بود. کاملا می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و به اهدافمان رسیدیم. وی افزود: توانستیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از دشت یک امتیاز شیرین از خانه پرسپولیس، اظهار داشت: بازی بسیار زیبا، لذت بخش، تماشاگر پسند و جوانمردانه را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. بازی پر تلاشی بود. کاملا می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و به اهدافمان رسیدیم.

وی افزود: توانستیم پرسپولیسی که در آزادی بسیار زهردار و خطرناک است را کنترل کنیم. در دقیقه‌ای که باید، گل دوم را زدیم. برای امتیاز گرفتن آمده بودیم. بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند. به آن‌ها و تماشاگرانی که فوتبال بسیار تاکتیکی از دو تیم دیدند، تبریک می‌گویم.

سرمربی نفت آبادان در مورد داوری بازی، عنوان کرد: اگر بخواهیم در مورد داوری صحبت کنیم آن طرف قضیه می‌شود. کارشناسان باید نگاه کنند. بازیکنی که کارت زرد دارد خطای بسیار معمولی روی دروازه‌بان کرد. فقط کنترل کرد که با دست شروع نکند. چون می‌دانستیم بیرانوند خوب شروع می‌کند. کارت زرد دوم را گرفت. درمورد پنالتی هم کارشناسان داوری بگویند. داور از دوستان خوب من است. به نظرم ۲ موردی که می‌شد اشتباه نکند را اشتباه کرد. بااینحال به او تبریک می‌گویم. جوان و باانگیزه است. امیدوارم اشتباه نکرده باشد.

وی در مورد اینکه آیا روی گل دوم، توپ از خظ دروازه پرسپولیس رد شده بود، اظهار داشت: صددرصد.

ویسی در خصوص اینکه تساوی امشب چقدر به تلطیف فضای انتقادها کمک می‌کند، گفت: فضا در آبادان بسیار مناسب است. از اینکه با آبادانی‌ها هستم افتخار می‌کنم ولی باید بدانند از من چه می‌خواهند. از من خواستند تیم در لیگ برتر بماند و تلاش ما هم همین است. در دربی نباید ببازید. در دربی‌ها نباختیم. فولاد را بردیم و با استقلال خوزستان مساوی کردیم. گفتم انصاف نیست در مورد تیم ما صحبت کنید. ما برای ماندن می‌جنگیم. همانطور که ۵-۴ تیم برای قهرمانی و ۴-۳ تیم برای سهمیه می‌جنگند، معلوم است که ما برای نیفتادن تلاش می‌کنیم. پس باید بجنگیم. از این ناراحت بودم و الان خوشحال هستم.

وی در مورد اینکه نزدیک بودن فرهنگ آبادان و عراق چقدر به بازیکنان عراقی صنعت نفت چقدر کمک می‌کند، اظهار داشت: قبلا بازیکن عراقی به خاطر فرهنگ، هم مرز بودن، لهجه و زبان، به آبادان آمده بود. من هم بررسی کرده بودم چون بازیکنان خوبی بودند، این کار را انجام دادیم. علی یوسف بین دو نیمه مصدوم شد و نتوانست بازی کند. ۲گل زد و پرتلاش است. عباس قاسم مصدوم بود و برای ما مقابل سپاهان بازی کرد. فعلا او را نداریم. فهد هم جوان است و به او اعتماد کردیم. واقعا می‌تواند آینده تیم ملی باشد. فهدی که خودم دوست دارم تا به حال نبوده ولی به هرحال دروازه‌بان تیم ملی عراق است. امیدوارم نهایت استفاده را از این بازیکنان ببریم.

سرمربی نفت آبادان گفت: شریعت هم مصدوم شد که افتاد. او را تعویض و از زمین خارج کردیم. در رختکن هم به بازیکنان و گلر گفتم به هیچ عنوان حق ندارید خودتان را بیندازید. واقعا افتخار می‌کنم که این کار را نکردیم. به دنبال فوتبال جوانمردانه و فوتبالی که تماشاگران لذت ببرند هستیم. دنبال این نیستیم که هرطور شده امتیاز بگیریم. خودم هم این را دوست ندارم.

ویسی در مورد خوشحالی پس از گل دوم تیمش، عنوان کرد: این گل دقیقه‌ای زده شده که باید خداحافظی کنید و به خانه بروید! برای ما بهترین دقیقه در آزادی بود. شاید اگر ۴-۳ زودتر زده می‌شد اتفاقات دیگری می‌افتاد. من کمک داور را دیدم که پرچم زد. هیچ کس ندید. من شادی‌ام را شروع کردم و بعد هم داور فهمید.

وی در خصوص اینکه قبل از بازی گفته بود مقابل پرسپولیس اگر حمله کنید برنده نمی‌شوید، اظهار داشت: ما ضدحمله زدیم. دقیقه ۹۳ هم فاخر تهامی را نوک حمله گذاشتیم، صادقی را به هافبک آوردیم و نوک حمله را به دفاع راست بردیم. با بازیکنی که پابهتوپ می‌شوود این کار را کردیم و همین اتفاق افتاد. آن بازیکن ارسال کرد و ما گل زدیم. روی ضدحملات واقعا برنامه داشتیم. طراحی کردیم و موفق بودیم. روی کناره‌های پرسپولیس بسیار کار کرده بودیم که گل نخوریم و از این مناطق هم خوشبختانه گل نخوردیم. اتفاقات بازی کلا به نفع ما رقم خورد.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه آیا امروز حق و ناحق شد، گفت: الان که امتیاز گرفتیم نمی‌شود بگویم داور اینطور بود و اگر امتیاز نگیریم بگویم داور جور دیگری بود. همه داوران با من رفیق هستند و اشتباه می‌کنند ولی می‌گویم کسی مظلوم نشود. اگر داروی به نفع یا ضرر ما اشتباه کرد، هفته دیگر داور دیگری نیاید جبرانش کند. این خوب نیست. یک ضرر، ۲ ضرر می‌شود. اگر داوری برای پرسپولیس اشتباه کرد، نباید این هفته بیایند جبرانش کنند. به هرحال ما هم تیمی هستیم که دست و پا می‌زنیم. داغان هستیم! از نظر مالی وضعیتمان مثل این‌ها نیست. از نظر اینکه بازیکن به خوزستان و آبادان نمی‌آید تلاش می‌کنیم. نباید حق و ناحق شود. بااینحال بازهم به داوری احترام می‌گذارم.

پایان پیام/





منبع: فارس