به گزارش زیرنویس، زن سراسیمه مقابل میز رئیس دادگاه ایستاده است و می‌گوید من ۸ ماه پیش توسط این مردی که الان روی صندلی نشسته مورد تعرض قرار گرفتم و باردار شدم وقتی برای شکایت میخواستم ازاو شکایت کنم او مرا فریب داد و با وعده ازدواج مانع شکایتم شد. او مدعی بود که این […]

به گزارش زیرنویس، زن سراسیمه مقابل میز رئیس دادگاه ایستاده است و می‌گوید من ۸ ماه پیش توسط این مردی که الان روی صندلی نشسته مورد تعرض قرار گرفتم و باردار شدم وقتی برای شکایت میخواستم ازاو شکایت کنم او مرا فریب داد و با وعده ازدواج مانع شکایتم شد.

او مدعی بود که این بچه ای که در رحم من است به او تعلق ندارد و و در این مدت فشار های روحی زیادی را تحمل کرده ام چند هفته ی دیگر بچه به دنیا می‌آید درحالی که هیچ خرجی به من نداده است.

به دنبال اظهارات این زن مرد ۴۸ ساله به دستور رئیس دادگاه از جایش بلند شد و درپاسخ به شکایتی که زن جوان داشت گفت: آقای قاضی من قبول دارم که فرزند داخل رحم این زن برای من است اما ادعای این زن که می گوید من به او تعرض کرده ام دروغ است و من این ادعای او را قبول ندارم.

من با خواسته خودش با او رابطه داشتم و هیچ اجباری درمیان نبوده است. اگه تجاوز بوده چرا با هم برای بارداری اش به پزشک مراجعه کردیم و تمام هزینه های پزشکی او را پرداخت کردم این زن دروغ می‌گوید و برای اینکه با این کارش از من اخاذی کند این شکایت را مطرح کرده است.

قاضی از متهم پرونده سوال کرد چطور با این زن آشنا شدی؟ متهم جواب داد: من در تردد هایم به خانه یکی از دوستانم با این زن که در خانه اش کار می‌کرد آشنا شدم و به او علاقه پیدا کردم و بعد ازمدتی با خواسته خودش باهم رابطه داشتیم وقتی خواستم باهم ازدواج موقت رسمی داشته باشیم او گفت که مدارکی برای این کار ندارد.

قاضی از زن پرسید چرا همان موقع که ادعا داری متهم به تو نیت شومی داشته از وی شکایت نکردی که زن گفت: متهم مرا فریب داد و مانع شکایتم شد بعد از مدتی هم که درباره به دنیا آمدن بچه و خرج و مخارج با او صحبت کردم او گفت که‌ این بچه برای او نیست و از ازدواج هم خبری نیست این بود که حالا شکایت کردم.

متهم در دادگاه مدعی شد که زن به شیشه اعتیاد دارد و اوضاع روانی مناسبی را ندارد برای همین بود که نسبت به او سرد شدم اما قبول دارم که بچه برای من است. پس از پایان اظهارات متهم و شاکی پرونده که بخش بیش‌تر آن به عنوان صورت غیر علنی برگزار شد قضات دادگاه وارد شور شدند تا درباره سرنوشت متهم تصمیم بگیرند.

رئیس دادگاه درباره وقوع چنین پرونده هایی توصیه کرد که درصورت بروز چنین رخدادهایی در زمان وقع افراد پیگیر شکایت خود باشند چرا که ممکن است در اثر گذر زمان روند اثبات جرم علیه متهم با چالش روبرو شود.

 آثار جرم وقتی قابل استناد نباشد رسیدگی به پرونده با مشکل روبرو خواهد شد و چه بسا شاکی پرونده نمی‌تواند اظهارات خودرا ثابت کند.

منبع خبر: رکنـا