هادی چوپان مسترالمپیا را به آتش کشید
هادی چوپان مسترالمپیا را به آتش کشید

هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی در کنفرانس خبری مسترالمپیا برای رقبای خود خط و نشان کشید.

 

به گزارش زیرنویس، خبر ورزشی نوشت: گرگ ایرانی در نشست خبری پیش از مسترالمپیا ۲۰۲۳ به همراه مترجم حاضر شده بود و این بار در جایگاه مدافع عنوان قهرمانی پاسخ‌گوی سوالات بود.

هادی چوپان صحبت‌های خود را با کنایه به رقبای خود آغاز کرد. او با تشبیه فیل، شیر و گرگ طعنه‌های سنگینی به برخی از بدنسازان زد و گفت: همون‌طور که می‌دونید، تو جنگل فیل‌ها گنده‌ها هستن ولی شکارچی نیستن. شیرها ابهت دارن اما همسرانشان شکار می‌کنند. اما یک گرگ همیشه درنده و شکارچیه و شما فردا و پس‌فردا با یک شکارچی روبه‌رو خواهید شد.

هادی چوپان صراحتا با به میان آوردن بحث فیل و اندازه آن، تاکید کرده که سایز در بدنسازی در اولویت نیست. او همچنین به شیر اشاره کرده؛ شیر نیجریه لقب سامسون داودا است و هادی مدعی شده که همسر شیر است که شکار می‌کند و در واقع این بخش از صحبت‌های هادی چوپان را می‌توان کنایه سنگینی به سامسون داودا دانست چرا که همسر او نقش اساسی در موفقیت‌های وی داشته و بخش عمده‌ای از هایپ رسانه‌ای ساسمون به اقدامات رسانه‌ای همسر وی باز می‌گردد.

هادی چوپان در واکنش به سوال فیل هیث قهرمان ۷ دوره مسترالمپیا درباره این که مسترالمپیا شاهد یک قهرمان جدید خواهد بود یا خیر گفت: تو خودت چند بار قهرمانی رو تکرار کردی و می‌دونی من الان چه حسی دارم. تو بیشتر از خیلیایی که منو کارشناسی کردن می‌تونی درکم کنی. خیلی از بدنسازا دوربین گرفتن دستشون و واسه یوتیوب تمرین کردن ولی امسال تمام وقتم رو گذاشتم واسه ساندو و امسالم تکرارش می‌کنم.

هادی چوپان در واکنش به این سوال که کدام بدنساز را رقیب جدی خود در این رقابت می‌داند گفت: برام مهم نیست که با کی رقابت می‌کنم؛ تمرینامو کردم، ضعفی ندارم و ادعایی هم ندارم. شان رای شما رو استیج سایز بزرگی نداشتی ولی همیشه دوم و سوم می‌شدی، سایز خیلی هم مهم نیست؛ ما بدنسازیم نه قوی‌ترین مردان. زیبایی مهمه، باید بدنسازی رو به سمت زیبایی ببریم. اون کسی نتیجه می‌گیره که فیبر بیشتری داشته باشه و رژیمش رو رعایت کنه، تو این مدت خیلیا نظر دادن که برام مهم نیست و نظر داوراست که مهمه.

او در ادامه گفت: دنبال پیشرفت بودم و هیچ‌کسی رو مشکل‌ساز نمی‌دونم. هر کسی که مشکل باشه یه راهی برای حلش پیدا می‌کنم!

منبع: اطلاعات انلاین