۶ چالش سخت در انتظار چله پرسپولیس !
۶ چالش سخت در انتظار چله پرسپولیس !

تیم فوتبال پرسپولیس ۶ چالش سخت را در حدود ۴۰ روز پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش زیرنویس، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در خانه به مصاف نفت آبادان رفت و در حالی که خیلی‌ها این تیم را از پیش‌ برنده می‌دانستند اما شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل حریف آبادانی که حدود ۵۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کرد به نتیجه بهتر از تساوی دست پیدا نکردند تا شانس بزرگ رسیدن به صدر جدول را از دست بدهند.

این البته پایان کار سخت سرخ‌پوشان نیست چرا که آنها از این هفته وارد یک چالش بزرگ خواهند شد. این چالش بزرگ رقبایی هستند که شاگردان یحیی گل‌محمدی چه در خانه و چه در بیرون از خانه باید با آنها رقابت کنند.

طبق برنامه پرسپولیس سه‌شنبه هفته پیش‌رو در دوشنبه تاجیکستان به مصاف استقلال این کشور خواهد رفت تا چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند. سرخ‌پوشان سپس یکشنبه هفته آینده در اصفهان میهمان سپاهان خواهند بود تا یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین بازی‌های باشگاهی کشور را برگزار کنند. شاگردان یحیی گل‌محمدی سپس در ادامه به عربستان خواهند رفت تا بازی برگشت خود با النصر عربستان را برگزار کنند. به دلیل شکست پرسپولیس در بازی رفت مقابل این تیم، نتیجه این بازی برای سرخ‌پوشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود که این مسأله تقابل ،کریستین رونالدو و یارانش را به پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار خواهد کرد.

سپس در ادامه پرسپولیس در خانه آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الدحیل قطر برگزار می‌کند. ۴ روز بعد از این بازی تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم هوادار تهران خواهد بود و سپس روز پنج‌شنبه همان هفته که مصادف با ۲۳ آذر ماه خواهد بود شاگردان یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی پذیرای استقلال تهران خواهند بود تا یک دربی مهم را پشت سر بگذارند.

۶ بازی سخت انتظار پرسپولیس یحیی گل‌محمدی را می‌کشد و این تیم برای بالا ماندن در جدول لیگ برتر و داشتن شانس صعود در مرحله خروجی لیگ قهرمانان آسیا باید با حداکثر امتیاز از این رقابت‌ها بیرون بیاید. بازیکنان پرسپولیس به خوبی می‌دانند که لغزش در هر یک از این بازی‌ها چقدر کار آنها را سخت خواهد کرد.

منبع: فارس