آخرین خبر از پرونده آتش سوزی لنگرود
آخرین خبر از پرونده آتش سوزی لنگرود

رئیس علوم پزشکی گیلان در تشریح وضعیت مصدومان تحت مداوا در مرکز آموزشی درمانی سوانح و سوختگی ولایت رشت گفت: دو تن از مصدومان با سوختگی ۵۰ و ۶۰ درصد با لوله تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه و دو تن با سوختگی ۶۰ درصد در بخش بستری هستند.

به گزارش زیرنویس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تماس تلفنی دکتر بهرام عین‌اللهی، مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تماسی ضمن ابراز همدردی با مردم گیلان به ویژه خانواده‌های جانباختگان و مصدومان حادثه، بر تلاش همه‌جانبه به جهت درمان و بهبود وضعیت بازماندگان این سانحه تاکید کرد.

دکتر محمدتقی آشوبی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تداوم ارایه خدمات درمانی به مصدومان آتش سوزی  مرکز ترک اعتیاد لنگرود ، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات درمانی صورت گرفته کادر درمان، شمار جانباختگان سانحه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود از ۳۲ فراتر نرفته است.

وی با بیان اینکه عملیات انتقال مصدومان به مرکز استان پایان یافته، افزود: در همان ساعات اولیه همه مصدومان نیازمند به دریافت خدمات تخصصی به مرکز استان منتقل شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به تماس تلفنی دکتر بهرام عین‌اللهی، مقام عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت در تماسی ضمن ابراز همدردی با مردم گیلان به ویژه خانواده‌های جانباختگان و مصدومان حادثه، بر تلاش همه‌جانبه به جهت درمان و بهبود وضعیت بازماندگان این سانحه تاکید کرد.

آشوبی در تشریح وضعیت مصدومان تحت مداوا در مرکز آموزشی درمانی سوانح و سوختگی ولایت رشت، خاطرنشان کرد: دو تن از مصدومان با سوختگی ۵۰ و ۶۰ درصد با لوله تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه و دو تن با سوختگی ۶۰ درصد در بخش بستری هستند.

وی همچنین در تشریح وضعیت دیگر مصدومان سانحه آتش سوزی مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر لنگرود، بیان کرد: پنج نفر از این مصدومان سوختگی بین ۲۰ تا ۵۰ درصد و ۶ نفر دیگر نیز کمتر از ۲۰ درصد سوختگی دارند که در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت تحت مداوا هستند.

منبع خبر: رکنـا