به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان در هر دو بخش انفرادی و تیمی و به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار خواهد شد. ۴۴ شمشیرباز برگزارکننده این دوره رقابت‌های جام جهانی کلاس A جوانان هستند که از این تعداد ۱۵ نفر به عنوان نماینده ایران […]

- شروع رقابت ۴۴ شمشیرباز در جام‌جهانی جوانان تهران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، رقابت‌های شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان در هر دو بخش انفرادی و تیمی و به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

۴۴ شمشیرباز برگزارکننده این دوره رقابت‌های جام جهانی کلاس A جوانان هستند که از این تعداد ۱۵ نفر به عنوان نماینده ایران در مسابقات شرکت دارند. سایر شرکت کنندگان هم از کشور‌های صربستان، ترکیه، ازبکستان، کره جنوبی، کویت و عراق در مسابقات شرکت خواهند داشت.

هر پانزده شمشیرباز ایران در دیدار‌های انفرادی شرکت دارند، اما فقط ۴ نفر از کشورمان در دیدار‌های بخش تیمی حاضر خواهند شد. دیدار‌های انفرادی روز یکشنبه برگزار می‌شود و روز دوشنبه هم به برگزاری دیدار‌های تیمی اختصاص دارد.

رقابت‌های شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان از رویداد‌های تاثیرگذار در رنکینگ جهانی است. «زیاد حسن جاسم سلیم» رئیس فدراسیون شمشیربازی عراق و نایب رئیس کمیته ملی المپیک این کشور به عنوان ناظر در محل مسابقات حضور خواهد داشت.

رقابت‌های شمشیربازی جام جهانی کلاس A جوانان در سالن افراسیابی برگزار می‌شود.

منبع: ایسـنا