به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیزی افتتاح ورزشگاه شهدای رفسنجان را به مجموعه مس بابت این ورزشگاه خوب تبریک می‌گویم و خوشحالم توسط ما افتتاح شد و از هواداران تشکر […]

- حالا فهمیدم که مربیان دیگر چرا از بانوان در ورزشگاه‌های دیگر تشکر می‌کردند

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیزی افتتاح ورزشگاه شهدای رفسنجان را به مجموعه مس بابت این ورزشگاه خوب تبریک می‌گویم و خوشحالم توسط ما افتتاح شد و از هواداران تشکر می‌کنم به خصوص حضور بانوان که اولین بار بود جو ورزشگاه با حضور آنها عالی بود. دست تک تک بازیکنان را می بوسم که شرمنده هواداران نشدیم و از صدقه سری آنها الان اینجا هستم.

وی ادامه داد: به گروه داوری هم خسته نباشید می گویم فوق العاده بودند. زمانی هم که با شمس آذر سه گل خوردیم، همین داور بود و تشکر کردم. 

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه به آنچه می‌خواستیم رسیدیم، گفت: فقط ۱۰ دقیقه در ابتدای نیمه اول ریتم واقعی نبود، نه اینکه بد باشیم، اما در نیمه دوم سراسر هجومی بازی کردیم. به جز کریم زاده، اکبر زاده هم خوب بازی کرد. فوتبال بومی وغیربومی نداریم ولی کریم زاده فوق العاده کار کرد و همین طور اکبر زاده؛ همه بازیکنانم عالی نمره گرفتند.

سرمربی مس در مورد وضعیت تیمش گفت: خیلی دوست داریم این روال صعودی را ادامه دهیم، این برد را هم به هواداران به خصوص خانم‌ها تقدیم می‌کنیم، حالا مشخص شد که مربیان دیگر چرا از بانوان در ورزشگاه‌های دیگر تشکر می‌کردند زیرا جو خیلی خوب می‌شود. از رسانه ها هم تشکر می کنم چون پایم ایستادید و گفته بودم بعد از تعطیلات تیم خوبی خواهیم داشت.

الهامی در مورد اینکه مهاجمان تیم باز هم فرصت سوزی کردند، عنوان کرد: قبول دارم خیلی فرصت داشتیم. در بازی با ذوب آهن همین شرایط بود. روز اول گفتیم با هم درستش می کنیم و رفته رفته تیم در خط حمله به هارمونی می‌رسد. استرس نداشتیم و باید کار کنیم. اصلاح ساختار دفاعی زمان بر نیست اما درست کردن خط حمله زمان بر و سخت ترین کار ممکن است. بازی با شمس آذر و نساجی گاف‌هایی دادیم و الان اگر اینجا هستیم دست به دست هم دادیم و این برد را تقدیم همه مردم رفسنجان ، اهالی رسانه و بانوان می کنیم و همه هواداران وهمچنین کل مجموعه مس.

سرمربی مس در مورد ورزشگاه جدید گفت: از رئیس شرکت مس بابت ورزشگاه جدید تشکر می ‌نم زحمت زیادی کشیده شد البته برای ساخت این ورزشگاه خیلی‌ها زحمت کشیدند. از مربی قبلی تیم هم تشکر می‌کنم و حقش بود خودش در این ورزشگاه روی نیمکت بنشیند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا