به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، شبکه المیادین از حمله راکتیبه پایگاه غیر قانونی نظامیان آمریکا در الشدادی واقع در جنوب الحسکه (شمال شرق سوریه) خبر داد. المیادین همچنین گزارش داد که این راکتها به هدف اصابت کرده و باعث انفجار در داخل پایگاه شده است. خبرگزاری اسپوتنیک هم به نقل از منابع محلی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از فارس، شبکه المیادین از حمله راکتیبه پایگاه غیر قانونی نظامیان آمریکا در الشدادی واقع در جنوب الحسکه (شمال شرق سوریه) خبر داد.

المیادین همچنین گزارش داد که این راکتها به هدف اصابت کرده و باعث انفجار در داخل پایگاه شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک هم به نقل از منابع محلی خبر داد، در پی این حملات، یک انفجار مهیب در داخل پایگاه آمریکا رخ داده است.

به گفته این منابع، پس از اصابت این راکت، آژیرهای خطر در داخل پایگاه به صدا درآمده است و بالگردهای آمریکایی به شدت در حال گشت‌زنی هستند.

منابع محلی در عراق و سوریه، صبح امروز هم از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در «الشدادی» سوریه خبر دادند. منابع عراقی صبح امروز گزارش دادند از پایگاه آمریکا در جنوب شهر «الحسکه» (شمال شرق سوریه) صدای شدید چند انفجار به گوش رسیده است.

لحظاتی بعد از این گزارش، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد پایگاه مذکور را هدف حمله راکتی قرار داده و راکت‌ها دقیقا به اهداف موردنظر اصابت کرده‌اند.

این عملیات در حالی انجام شده است که بامداد امروز، پایگاه آمریکا در شمال عراق هدف حمله پهپادی نیروهای مقاومت عراق قرار گرفته بود. مقاومت اسلامی عراق همچنین دیشب در بیانیه‌ای اعلام کرده بود پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» در شمال شرق سوریه را هدف حمله راکتی قرار داده است.

پایگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته بارها توسط نیروهای مقاومت عراق هدف حملات راکتی و پهپادی قرار گرفته‌اند. مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده که این حملات در حمایت از مردم غزه انجام می‌شود.