به گزارش اسپوتنیک گزارش ، شامگاه شنبه از برگزاری تظاهرات در تل‌آویو علیه کابینه « بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر این رژیم خبر دادند. تظاهرات کنندگان در شعارهای خود خواستار اقدام برای آزادی اُسرا در غزه شدند. خبرگزاری اسپوتنیک همچنین خبر داد که دست کم هزاران نفر در میدان موزه در تل‌آویو تجمع کردند و […]

به گزارش اسپوتنیک گزارش ، شامگاه شنبه از برگزاری تظاهرات در تل‌آویو علیه کابینه « بنیامین نتانیاهو » نخست وزیر این رژیم خبر دادند. تظاهرات کنندگان در شعارهای خود خواستار اقدام برای آزادی اُسرا در غزه شدند.

خبرگزاری اسپوتنیک همچنین خبر داد که دست کم هزاران نفر در میدان موزه در تل‌آویو تجمع کردند و حمایت خود را از خانواده اُسرا و مفقود شدگان ابراز داشته و اعلام کردند تا زمان آزادی این اُسرا در این میدان تحصن خواهند کرد.

تظاهرات دیگری نیز در شهر قدس اشغالی برگزار شده است. تظاهرات کنندگان خشمگین در مسیر خود به سوی منزل نتانیاهو با نیروهای امنیتی درگیر شده و فریاد می‌زدند: «بیبی (لقب نتانیاهو) قاتل است . »

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از درگیری شدید میان خانواده اُسرا و مفقودان در برابر مقر اقامت «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

رویترز پیش‌تر گزارش داد ، قطر بیش از سه هفته است که به دیپلماسی پشت پرده با هدف ترویج صلح و تضمین آزادی بیش از ۲۰۰ اسیر در بازداشت حماس، ادامه داده است.

مذاکرات با میانجیگری قطر در حالی پیش می‌رود که رژیم صهیونیستی در پایبندی به تعهداتش در خصوص آتش‌بس کارشکنی کرده و جمعه علی‌رغم آن‌که دوحه اعلام کرد مذاکرات با سرعت زیادی در حال پیشروی است، صهیونیست‌ها به طور ناگهانی با بیش از ۱۰۰ جنگنده، به مواضعی در قلمرو فلسطینیان در غزه حمله کردند.

پیش از این نیز رسانه‌های صهیونیستی خبر دادند که «دیوید بارنیع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی روز شنبه گذشته برای مذاکره درباره اسرای صهیونیست در غزه به قطر سفر کرد.

منبع : فارس

منبع خبر: رکنـا