نساجی بعد از بدشانسی و ناداوری در بازی رفت با نوبهار ازبکستان حالا باید این تیم را در آزادی ببرد و انتقام بگیرد. بیشتر از نساجی این سیدمهدی رحمتی است که به پیروزی در مسابقه با نوبهار نیاز دارد. رحمتی امسال نتیجه نگرفته و البته در این راستا بدشانسی و ناداوری هم حداقل در ۳ […]

- آسیا برای رحمتی و سپاهان حیثیتی شد/انگیزه های مربی استقلالی برای بازی انتقامی

نساجی بعد از بدشانسی و ناداوری در بازی رفت با نوبهار ازبکستان حالا باید این تیم را در آزادی ببرد و انتقام بگیرد. بیشتر از نساجی این سیدمهدی رحمتی است که به پیروزی در مسابقه با نوبهار نیاز دارد. رحمتی امسال نتیجه نگرفته و البته در این راستا بدشانسی و ناداوری هم حداقل در ۳ دیدار داخلی و آسیایی تیمش را اذیت کرده است. او حالا تشنه پیروزی است تا هم اندک شانس صعود تیمش را افزایش بدهد و هم موقعیت خودش را روی نیمکت تیم محبوب مازندران محکم‌تر کند. نساجی البته آسیایی بسته نشده اما نوبهار، الهلال نیست که نماینده پرطرفدار کشورمان از پس این تیم برنیاید. حتی در خود ازبکستان هم نساجی می‌توانست برنده باشد اما ۱۰ نفره شدن، بدشانسی و گل دقیقه ۹۶ همه رشته‌های آنها را پنبه کرد تا حالا کار به تهران و بازی برگشت کشیده شود. دیداری که همه امیدوارند نماینده کشورمان بهترین روزش باشد و برای دوم شدن در گروه، نوبهار را شکست بدهد تا شرایط روحی بهتری هم پیدا کند. نساجی حتی می‌تواند با پیروزی آسیایی در دیدار امروز برای رقابت‌های داخلی هم روحیه بگیرد و نتایج ضعیف قبلی از جمله باخت به آلومینیوم و تراکتور را جبران کند.
سپاهان هم در آسیا مثل یک شیر زخم‌خورده و خشمگین است. آنها با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا مغلوب الاتحاد عربستان شدند و حالا برای ادامه مسابقات سرشار از انگیزه‌اند. البته باخت به ملوان را علاوه بر شایستگی‌های حریف انزلی‌چی، باید به حساب شوک AFC و ۳- هیچ شدن بازی با الاتحاد هم نوشت اما در ادامه راه همه امیدوارند سپاهانِ متفاوتی را ببینند. تیمی که برای بزرگی در ایران و آسیا ابزار زیادی دارد و می‌خواهد حتی در عربستان، الاتحاد را ببرد تا خیلی چیزها را ثابت کند. برای سپاهان بقیه بازی‌های آسیایی از جمله همین بازی با آلمالیق حیثیتی است و آنها می‌خواهند با صعود از گروه (ولو به عنوان تیم دوم) شایستگی‌های خود را ثابت کنند. آنچه مسلم است سپاهان فوتبالی به الاتحاد نباخت و این مسئله با روح شعارهای فیفا مغایرت دارد. حتی اگر بپذیریم آن مسائلی که در نقش جهان رخ داد حاصل اشتباهات مدیریتی خودی‌ها بود، باز هم به بازیکنان، هواداران و باشگاه سپاهان ظلم شد و حالا این سپاهانی‌ها هستند که باید با نتایج خوب در ادامه مسابقات جواب AFC را بدهند.

منبع: خبـر ورزشی