به گزارش زیرنویس، آرش ناصر پیرسرایی رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در ری، در رابطه با  دستگیری ها در بخشداری کهریزک اظهار کرد: از یک ماه پیش پرونده تخلف ۲ نفر از کارمندان بخشداری کهریزک در حال بررسی بود و در نهایت با اثبات عدله کافی دستور جلب صادر و متهمین دستگیر شدند. وی با بیان […]

به گزارش زیرنویس، آرش ناصر پیرسرایی رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در ری، در رابطه با  دستگیری ها در بخشداری کهریزک اظهار کرد: از یک ماه پیش پرونده تخلف ۲ نفر از کارمندان بخشداری کهریزک در حال بررسی بود و در نهایت با اثبات عدله کافی دستور جلب صادر و متهمین دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه دستگیری‌ها توسط ضابطان قضایی حوزه قضایی بخش کهریزک انجام شده است، گفت: در حال حاضر ۲ نفر از کازیرنویسن این بخشداری بازداشت و روانه زندان شدند اما بررسی‌ها را ادامه می‌دهیم و احتمال دستگیری افراد دیگر نیز وجود دارد.

رئیس حوزه قضایی کهریزک تصریح کرد: اختلاس، سوءاستفاده مالی، تضییع حقوق بیت‌المال و اموال عمومی جزو تخلفات درج شده در پرونده متهمین است و ۲ نفر دستگیر شده روز گذشته در حوزه قضایی بخش کهریزک تفهیم اتهام و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

پیرسرایی خاطرنشان کرد: روش اختلاس ، میزان این تخلفات و جزئیات دیگری از پرونده هنوز مشخص نیست و پس از انجام کارشناسی‌های دقیق و تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا