شانس صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان چقدر است؟
شانس صعود پرسپولیس به مرحله حذفی لیگ قهرمانان چقدر است؟

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره دیدار فردای تیم پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تا جایی که من خبر دارم شرایط تیمی پرسپولیس خوب است اما در این چند وقت حاشیه هایی به وجود آمد که فکر نکنم در روند حرکتی پرسپولیس […]

حمیدرضا علی عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، درباره دیدار فردای تیم پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تا جایی که من خبر دارم شرایط تیمی پرسپولیس خوب است اما در این چند وقت حاشیه هایی به وجود آمد که فکر نکنم در روند حرکتی پرسپولیس خللی ایجاد کند. به نظرم پرسپولیس فردا بازی سختی در پیش نخواهد داشت و می تواند استقلال را در تاجیکستان شکست دهد. البته موضوع مهم این است که این تیم را نباید دست کم گرفت.

وی در خصوص اینکه در بازی رفت استقلال تاجیکستان تیم دست و پا بسته ای نشان نداد خاطرنشان کرد: قطعا که این تیم حرف برای گفتن دارد اما همان طور که گفتم پرسپولیس نباید این تیم را تحت هیچ شرایطی دست کم بگیرد. پرسپولیس در قطر بازی خوبی انجام داد و ۳ امتیاز را گرفت و فکر می‌کنم فردا هم اگر حریف را دست کم نگیرد به راحتی برنده خواهد شد. به نظرم بازی فردا از بازی با الدحیل در قطر سخت تر نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد جنگ رسانه ای سرمربیان پرسپولیس و استقلال تصریح کرد: خیلی اتفاق زشتی رخ داده و من نمی‌دانم باید چه چیزی درباره این اتفاق بگویم. هم یحیی گل محمدی و هم جواد نکونام در زمان بازی فوتبالیست های بزرگی بودند و الان هم سرمربی مهمترین تیم های ایران هستند. این درگیری در این سطح اصلا قشنگ نیست چون جوان‌ها از این ۲ نفر الگو برداری می کنند. به نظرم باید احترام بزرگتر را نگه داشت تا این درگیری زودتر تمام شود.

علی عسگری در پاسخ به این سوال که با این شرایط احتمالا باید منتظر یک دربی جنجالی باشیم گفت: دربی همیشه یک بازی جنجالی و غیر قابل پیش بینی بوده است. این بازی همواره با همه بازی‌های لیگ فرق می کند. حالا این حواشی که به وجود آمده شاید کار را حتی جذاب تر کند هر چند که این جذابیت فعلا اخلاقی نیست. فکر می‌کنم این مسائل تاثیری در روند فنی بازی نداشته باشد و بازی جذابی را شاهد باشیم.

وی در پایان در مورد اینکه با شرایط فعلی پرسپولیس چقدر شانس صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد ادامه داد: شرایط واقعا سخت است. امسال هم که شرایط تیم ها برای صعود تغییر کرده و از طرفی هم تیم های عربستانی هزینه عجیبی کرده اند تا موفق شوند. دعا می کنم پرسپولیس بتواند به عنوان تیم اول از این گروه صعود کند اما اگر این اتفاق رخ نداد حداقل جزء تیم هایی باشد که به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود می کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس