اعلام آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در جام جهانی
اعلام آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در جام جهانی

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علی نادری درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان، اظهار داشت: در حال آماده سازی برای حضور در جام جهانی هستیم که اواخر بهمن در دبی برگزار می‌شود‌. برنامه‌هایی را تدوین کرده و اردوهایی را پیش‌بینی کرده‌ایم‌. دومین مرحله اردوی ما است و قرار است پس از برگزاری ۲ […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، علی نادری درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان، اظهار داشت: در حال آماده سازی برای حضور در جام جهانی هستیم که اواخر بهمن در دبی برگزار می‌شود‌. برنامه‌هایی را تدوین کرده و اردوهایی را پیش‌بینی کرده‌ایم‌. دومین مرحله اردوی ما است و قرار است پس از برگزاری ۲ مرحله اردو در بوشهر به تورنمنت سنگال برویم. در این تورنمنت به جز کشور میزبان، پرتغال، آمریکا یا مصر نیز حضور دارند. 

وی افزود: پس از این تورنمنت استراحت ۱۰ روزه‌ای داریم. سپس اردویی ۲۰ روزه در کیش برگزار کرده و ۳ بازی دوستانه با بلاروس انجام می‌دهیم. ۱۸ بازیکن در اردو داریم که شرایط همگی آنها خیلی خوب است اما مصدوم هم داریم‌. حدود یک ماه است لیگ تعطیل شده اما طولانی بودن زمان لیگ سبب مصدومیت یک تا دو بازیکن شد‌. آنها هم روند درمانی خود را زیر نظر کادر پزشکی پشت سر می‌گذارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درمورد حریفان ایران در جام جهانی گفت: ما در جام جهانی با اسپانیا، تاهییتی و آرژانتین هم‌گروه هستیم که تیم‌های بسیار خوبی هستند‌. در جام جهانی با صد در صد توان خود حاضر می‌شوند‌. بازی‌های مشکلی هم داریم اما امیدوارم نتایجی قابل قبول و در خور شان تیم ملی کسب کنیم.

نادری درخصوص میزان حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیم ملی ساحلی، تصریح کرد: فوتبال ساحلی ما نسبت به کشورهای دیگر شرایط خاصی دارد‌. ۱۰ تیم در لیگ ماه حدود ۸ ماه درگیر مسابقات بودند. بچه‌ها از لیگ بیرون آمده و شرایط خوبی دارند. فدراسیون هم با توجه به بضاعت خود همکاری و شرایط مناسبی برای ما فراهم کرده است. باید از نبی به خاطر پذیرش برنامه اردوها و بازی‌های دوستانه‌مان تشکر کنم‌. منطقه آزاد کیش، جهانگیر پازوکی و منصور قنبرزاده نیز همکاری خوبی با ما داشتند. در کل شرایط مدنظر برای ما فراهم شد و امیدوارم نتیجه این زحمات را بدهیم.

پایان پیام/





منبع: فارس